וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה עוברת לשלב הדיכוי

24.6.2009 / 10:09

אחרי שסירב לאפשר ללירן כהן להתאמן, החליט המועדון לעכב את שכרו ולדרוש פיצוי הולם תמורת שחרורו. ברוך דגו עשוי להצטרף במקומו

קשר מ.ס. אשדוד בעונה החולפת, ברוך דגו, מועמד למכבי פתח תקוה ועשוי לשחק בשורותיה בעונה הבאה. במועדון רוצים מאוד את השחקן שהביע נכונות להצטרף. מספר חלוצים זרים שהוצעו לקבוצה בימים האחרונים עשויים להגיע למבחנים בתקופה הקרובה. בפתח תקוה בודקים אפשרות להחתים זרים גם ללא מבחנים.

דגו עשוי להגיע במקום הקשר לירן כהן, שמחזיק לטענת הלוזונים בחוזה גבוה מאוד, לא מורשה להתאמן בשלב זה בקבצה בניגוד לתקנון וגם לא יכול לחתום בקבוצה אחרת אם לא תשלם "פיצוי הולם" למועדון. הבוקר התברר כי המועדון גם מעכב את שתי המשכורות האחרונות שהוא היה צריך להעביר לכהן, וזאת למרות שרוב שחקני הקבוצה ששכרם עוכב נקראו לשיחות והגיעו להסדר.

במועדון ממשיכים ללחוץ על עידן טל להצטרף לקבוצה. אם טל יסכים להגיע, זה יהיה בעיקר בזכות רוני לוי אותו הוא מעריך מאוד. בפתח תקוה מרוצים מאוד מהשדרוג שעורך המאמן בחלק ההגנתי: קובי גנון בעמדת המגן השמאלי, מוראד מגמאדוב ואבי יחיאל בלמים ונאור פסר יתמודד על עמדת המגן הימני עם חגי גולדנברג הצעיר. "אם טל יגיע הקבוצה תשתדרג מבחינה הגנתית בצורה משמעותית", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully