וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אברבנל סיכם בהפועל פ"ת

24.6.2009 / 17:50

שחקן בני יהודה בעונה שעברה אמור להגיע לשנתיים, ואז לפרוש. עדי סופר, אורי פסו ואודי חנון מועמדים. בלאנקו הוצע לקבוצה אך קיימים פערים כספיים

בהפועל פתח תקוה ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה, והערב (רביעי) סיכמו בקבוצה עם אלי אברבנל לשנתיים. השחקן יחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, כשלאחר מכן יפרוש מכדורגל. בקבוצה אישרו את הידיעה ודני לוי הוסיף: "אברבנל סיכם לשנה בקבוצה עם אופציה. אנחנו שהוא ישתלב בקבוצה ויתרום מנסיונו".

קשר מכבי נתניה בעונה החולפת, אלברטו בלאנקו הוצע לקבוצה, אולם נראה כי זו לא תוכל להחתימו בגלל פערים כספיים. בלאנקו, מחפש באמצעות סוכנו, בנדי ארויו, קבוצה בישראל שתשחק בעונה הבאה בליגת העל. "אנחנו בודקים מספר אפשרויות כרגע", אמר ארויו. "ייתכן שבלאנקו ישחק בעונה הבאה בליגת העל".

בתוך כך שוחחו היום ראשי הקבוצה עם ירון גלעדי, סוכנו של קשר הפועל באר שבע אלעד בונפלד, בניסיון לקדם את המשא ומתן בין הצדדים ולהביא לצירופו. כזכור, בונפלד לא הגיע אתמול לאימון קבוצתו, לאחר שהמשא ומתן פוצץ על רקע כספי.

בינתיים, לקבוצה יש שלושה מועמדים חדשים לחזק את החוליה האחורית, כששלושתם מגיעים מהליגה הלאומית. עדי סופר ממכבי הרצליה, אורי פסו מהפועל ירושלים ואודי חנון מעירוני רמת השרון עשויים להצטרף לקבוצה של דני ניראון ולעבות את הסגל. גם קפטן קבוצת הנוער של גדנ"ע יהודה, מוטי אלפי, נמצא ברשימות.

ראשי הקבוצה נמצאים במשא ומתן מתקדם עם חלוץ נבחרת אלבניה וס.ק. טיראנה, מיגן ממלי (29, 1.86), ועשויים להחתימו ללא מבחנים. אתמול הוגשה הצעה כספית לסוכנו במטרה להחתים זר שלישי בתוך שבוע. כזכור, אתמול חתם הקשר הליברי ג'ורג' ג'בארו ושלשום חתם הבלם מטוגו, עמנואל מטיאס. קשר הפועל כפר סבא, גיא דיין, קרוב לסיכום בקבוצה.

המועדון תובע משמעון אבוחצירא לחזור באופן מיידי לישראל, ולהשתתף באימוני הקבוצה. אבוחצירא התקבל שלשום בפרחים באימון לאריסה היוונית, עבר בדיקות רפואיות ואמור לחתום על החוזה בתחילת השבוע הבא. הנהלת לאריסה אסרה על השחקן להתראיין לתקשורת היוונית עד החתימה.

עדכון ראשון: 9:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully