וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשבבית"ר העלו סכומים, לא דיברו על שדרוג"

24.6.2009 / 9:15

שחקנים בחיפה יציעו לשחר פשרה בנוגע לקיצוץ בתקציב, חלקם יציע לקצץ כ-10 אחוז בלבד, וטוענים כי הוא חייב לקצץ גם בהוצאות מנהלה

מספר שחקנים במכבי חיפה מתכוונים להציע פשרה להנהלת הקבוצה, שהודיעה אתמול (שלישי) על קיצוץ של 15 אחוז ומעלה בשכר השחקנים. כזכור, אתמול נפגשו עם סגן הנשיא עוזי מור ניר דוידוביץ', ליאור רפאלוב, אייל משומר, שלומי ארבייטמן, דקל קינן וג'ון קולמה. רוב השחקנים, למעט דוידוביץ', הודיעו כי יהיו מוכנים לקצץ אך בניגוד למה שהיה ניתן להבין מההודעה של יענקל'ה שחר חלקם לא הודיעו באיזה היקף מדובר.

אתמול שוחחו מספר שחקנים בניהם וחלק מהם החליט להציע פשרה במסגרתה שכרם יקוצץ בשיעור 10 אחוז בלבד. "כך", הם אומרים, "נראה שאנחנו מוכנים לבוא לקראת המועדון ולא ניפגע בצורה משמעותית בשכר".

"כשבבית"ר העלו סכומים, אף אחד לא דיבר איתי על שדרוג", הסביר אחד השחקנים בקבוצה. "אני לא חייב, אבל אני רוצה לקצץ כדי לבוא לקראתם. אני מניח שיסכימו לפשרה". חלק מהשחקנים טוען כי הוצאות המנהלה בחיפה גבוהות מהרגיל, ביחס למועדונים אחרים כמובן. חלק משחקנים טוען כי הבכירים שבאנשי המנהלה חייבים לשמש דוגמא ולקצץ בעצמם.

כפי שכבר פורסם, בחיפה מוטרדים מאוד בנוגע למדיניות הכלכלית שהכתיב שחר. גורמים במועדון סיפרו אתמול כי גם קיצוץ של 15 אחוז בשכר השחקנים אינו מספיק להגשמת חזונו של שחר, קיצוץ התקציב עד לכדי 35 מליון שקל. "נצטרך לשחרר עוד שחקנים, חלקם בכירים, להקטין הוצאות מנהלה ולקצץ גם במותרות", אמרו אתמול בחיפה.

המאמן אלישע לוי התחיל ללמוד את היריבה שמחכה לו בסיבוב המוקדמות של ליגת האלופות, גלנטוראן הצפון אירית. בינתיים מסתפקים בחיפה בביצועי הקבוצה בעזרת סרטונים מ-"יו-טיוב", אך בקרוב מאוד יצפה המאמן גם בקלטת של משחקי הקבוצה בליגה ובמסגרות אירופאיות.

בחיפה הבינו אתמול כי אבירם ברוכיאן לא יגיע לקבוצה ללא קשר לשיקולי עלות העסקה. גם ברק יצחקי אותת לראשי המועדון כי הוא יעדיף לצאת קודם לאירופה. בחיפה ימשיכו לעקוב אחר שחקני נבחרת דרום אפריקה, ברנרד פארק ובוגאני קומלו. שחקנים אחרים שנמצאים תחת מעקב הם בלם הנבחרת אינוסנט מדלדלה (23) והחלוצים קטלגו משאגו (נבחן בחיפה בקיץ האחרון) וקטלגו מפלה (24), ששייך אף הוא לסגל הנבחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully