וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: סלע ופאר עולים מדרגה

23.6.2009 / 22:47

אחרי הסיבוב הראשון, השניים פוגשים יריבים קשים (14:00, 5 ו-5+) כשסלע ישחק מול שוטלר, פאר מול פטרובה. רם וארליך פותחים בנפרד

שני השגרירים שלנו בווימבלדון, שחר פאר ודודי סלע, ינסו להמשיך להדהים בעיקר אותנו בטורניר הדשא אחרי שצלחו את הסיבוב הראשון. אלא שהפעם ממתינים להם יריבים מדורגים ומשוכות לא פשוטות בדרך לעלות שלב בגרנד סלאם השלישי של השנה.

ראשון יעלה לשחק במגרש מספר 12 דודי סלע (14:00, שעון ישראל, 5+), הטניסאי הבכיר של ישראל שמדורג 46 בעולם, מול ריינר שוטלר הגרמני (18). סלע, שגם מתכונן לקראת משחקי רבע גמר גביע הדייויס, עלה לראשונה בקריירה שלב על הדשא של ווימבלדון וכעת הוא פוגש יריב שבשנה שעברה נעצר רק בחצי הגמר בטורניר, אך השנה לא עבר את הסיבוב הראשון באוסטרליה וברולאן גארוס. אגב, השניים נפגשו כבר פעמיים ובשני המשחקים ביניהם ניצח סלע כשהפעם האחרונה הייתה השנה באליפות אוסטרליה, אז הישראלי עשה זאת בארבע מערכות.

גם לשחר פאר, שהגיעה פצועה לווימבלדון אחרי היעדרות ממושכת ועברה ביומיים האחרונים את הסיבוב הראשון ביחידות ובזוגות, צפויה משוכה לא פשוטה בדמות נדיה פטרובה הרוסיה (10 בטורניר). פאר, שתעלה לשחק ב-14:00 (שעון ישראל, שידור ישיר בספורט 5), תנסה בכל זאת לשחזר את ההישג שלה מהשנה שעברה, אז הגיעה לשמינית הגמר אך בכל מקרה זה לא הולך להיות פשוט אחרי שפטרובה הגיעה כבר פעמיים בקריירה לרבע הגמר. לצערה של פאר, הסטטיסטיקה לא לטובתה שכן פטרובה ניצחה בכל שלושת המפגשים כשהניצחון האחרון היה בשנה שעברה על הדשא של איסטבורן.

מי שעוד מתכוננים למשחקי הדייויס הם אנדי רם ויוני ארליך, שיפתחו את הטורניר הפעם בנפרד וינסו להרשים על הדשא. ארליך ישחק על מגרש מספר 5 (18:30 לערך, שעון ישראל) יחד עם ג'יימי מארי שיזכה לדחיפה מהקהל המקומי כאשר השניים יפגשו את המדורגים 8 בטורניר, לוקאש קובוט (פולין) ואוליבייה מראץ' (אוסטרליה). רם, שמדורג 7 וממשיך לשתף פעולה עם מקס מירני הבלארוסי, יפגוש (18:30 לערך) את סנטאיגו גונזאלס (מכסיקו) וטראוויס רטנמאייר (ארצות הברית).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully