וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עד סוף השבוע זנדברג יחתום בהפועל ת"א"

עורך דינו של השחקן, מורן מאירי, סיפר כי קשר בית"ר ירושלים על סף מעבר. האדומים עדיין אופטימים לגבי מעברם של פרנסמן ושכטר לקבוצה

"עד סוף השבוע, מיכאל זנדברג יחתום לעונה אחת בהפועל תל אביב", אמר היום (שלישי) עורך דינו של השחקן, מורן מאירי. כפי שכבר פורסם בשבוע שעבר, זנדברג היה על סף סיכום אצל האדומים, אך בימים האחרונים התלבט הקשר אם לחתום בקבוצה. לאחר שיכנועים מצד הפועל, הסכים זנדברג לחתום לעונה אחת בלבד בשכר שיעמוד על כ-120 אלף דולרים.

לעומת זנדברג, ישנם עדיין פערים גדולים בין האדומים למכבי נתניה בכל הקשור לנושא העברתם של איתי שכטר וביוואן פרנסמן. כזכור, האדומים הציעו על השניים כמיליון דולרים, אך נתניה דורשת סכום כפול. בהפועל תל אביב עדיין אופטימיים שהעסקה תצא בסופו של דבר אל הפועל, אך יחד עם זאת הם ערים לעובדה שבמידה ונתניה לא תתגמש משמעותית בדרישותיה, תיאלץ הפועל לסגת מהעסקה ולחפש שחקן זר במקום פרנסמן.

גוטמן, מצידו, מנסה בימים האחרונים למצוא קשר מרכזי שישלים את התקפת הקבוצה כשהוא לוקח בחשבון כבר את זנדברג כקשר שמאלי. בתוך כך חזרו שחקני הפועל להתאמן היום וערכו אימון ריצה בלבד. האימון הרשמי הראשון יתקיים ביום ראשון והיום נכחו באימון מספר שחקנים בלבד. דני בונדר, שחזר מהשאלה מקרית שמונה, חזר היום למדים האדומים, כשיחד איתו היו ב"הדר יוסף" שי אבוטבול, וואליד באדיר, עומרי קנדה, גילי ורמוט, מהראן לאלה, אביחי ידין, ביברס נאתכו, יגאל אנטבי, גל שיש, יהודה חוטה, רועי גורדנה, פיליפ אבו מאנע וארתור אטזצ'יאנוב.

באימון נכחו יושב ראש הקבוצה, אמיר לובין, והמנהל, מורדי דדון, יחד עם כמה אוהדים שעודדו את השחקנים לאורך כל האימון. ביום ראשון אמורים להצטרף דגלאס דה סילבה וסמואל יבואה. עדיין קיים סימן שאלה אם וינסנט אניימה ינחת בארץ ביום ראשון, אך אם זה יקרה, הוא יצטרף לאימון הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully