וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילי סימס מונה לעוזר המאמן בנתניה

איתן נוח

23.6.2009 / 16:40

כדורסלן העבר חוזר כעוזרו של אריק אלפסי וישמש גם כמאמן כושר. העירייה תעזור לקבוצה בהכנת האולם בליגת העל, כשבהמשך יוקם אולם חדש

ווילי סימס, כדורסלן העבר של מכבי תל אביב ששיחק בעברו בין היתר גם באליצור נתניה, הוחתם כעוזר המאמן של אריק אלפסי באליצור מכבי נתניה. שחקן העבר, שהקים משפחה בישראל ובשנים האחרונות התעסק באימוני אירובי וקיקבוקסינג, ישמש בנתניה גם כמאמן כושר.

בפגישה שנערכה היום (שלישי) בין עדלי מרכוס, מנכ"ל מנהלת ליגת העל, צביקה בלנקיטני, יו"ר אליצור מכבי נתניה, ומנכ"ל עיריית נתניה, צביקה רק, סוכם על כך שהעירייה תתמוך בקבוצה בכל הנוגע להכנת אולם הקבוצה למשחקים בליגת העל. עם עלייתה של נתניה לליגת העל הועלתה הבעיה בנוגע לאולמה הביתי של הקבוצה, שלא עומד בקריטריון של מנהלת הליגה. "סגרנו דברים טכניים", סיפר בלנקיטני בסיום הפגישה. "העירייה התחייבה מזמן לעזור בכל מה שהמנהלת תדרוש לגבי האולם וכך יהיה".

בנוסף לשיפור האולם הנוכחי, בפגישה דובר גם על הקמת אולם חדש בנתניה, אולם שיכיל כ-3,000 מקומות ישיבה. המהלך המדובר יקרה כנראה בעוד כשלוש שנים, כפי שמאשר יושב ראש נתניה: "אני לא רוצה להגיד תאריך מדויק, אבל בעוד שלוש שנים אמור להיות אולם חדש בנתניה". בהמשך לסבב שיחות בין ראשי המנהלת לראשי עיריות, אמור יושב ראש המנהלת אבנר קופל להיפגש ביום חמישי עם ג'קי סבג, ראש עיריית נהריה.

בקבוצה בינתיים ממשיכים לתכנן את העונה הקרובה מבחינה מקצועית. כידוע, אריק אלפסי ועוזרו שי סגלוביץ' ימשיכו גם לעונה הקרובה ואליהם יצטרף סימס. כרגע נמצאת הקבוצה במשא ומתן עם מספר שחקנים ששיחקו בקבוצה העונה האחרונה, כדי שימשיכו לעונה נוספת בקבוצה. שם נוסף שעלה הוא ליאור חכמון, ובימים הקרובים צפויה נתניה לסגור עם מספר שחקנים.

בקבוצה קיימת יוזמה למכור את מנויי הקבוצה השנה בחו"ל ולחלקם לילידים מעוטי יכולת בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully