וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת גן עדיין מחפשת מאמן

איתן נוח

23.6.2009 / 15:05

הנהלת הקבוצה טרם גיבשה החלטה באשר לסמכות המקצועית הבכירה, כאשר עמיר עוזי מועמד להמשיך וגם ויקטור סקורניק נלקח בחשבון

בעקבות אי הבהירות הכלכלית והציפייה להחלטה לגבי מיסוי הזרים, עונת המלפפונים בכדורסל הישראלי מתקשה להיכנס להילוך גבוה. מעטות הן הקבוצות שעשו התקדמות כלשהי לקראת העונה הקרובה, כשמספר קבוצות עדיין לא מינו מאמן. אחת מן הקבוצות היא עירוני רמת גן, שבינתיים לא הכריזה על מאמן לעונה הקרובה. את העונה האחרונה סיים כמאמן הקבוצה עמיר עוזי, שהיה עוזרו של רובי בלינקו והחליף אותו חמישה מחזורים בתוך העונה. למרות שהחל את עבודתו כאשר הקבוצה הייתה ללא ניצחונות, הצליח עוזי לייצב את הקבוצה ולהצילה מירידה.

בימים אלו מגבשת הנהלת רמת גן החלטה לגבי תפקיד המאמן לעונה הבאה. השם הראשון העולה הוא כמובן שמו של עוזי. "נפגשנו פעם אחת והדברים נראים חיוביים", אמר היום (שלישי) עמיר עוזי. "אנחנו אמורים להיפגש שוב בימים הקרובים אחרי שבהנהלה יקבלו תשובות מהעירייה. בכל מקרה, הרצון שלי הוא להמשיך ברמת גן". אגב, עוזי, לא רק ברמת גן מתעניינים במאמן, שמו גם עלה כאחד המועמדים האפשריים לאמן את עירוני אשקלון.

מאמן נוסף שיכול למצוא את עצמו על הקווים ברמת גן הוא ויקטור סקורניק, שאת השנתיים האחרונות העביר דווקא באשדוד, כמנהל מחלקת הנוער של מכבי המקומית. לפני אשדוד אימן סקורניק את קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, כשהמפורסם מבין שחקניו בנוער הוא יותם הלפרין. למרות ההצלחה הרבה של סקורניק באימון נוער, הוא מעולם לא הצליח לקצור הצלחה יתרה כמאמן בוגרים. "זה מפרגן שרמת גן מעוניינים בי", הגיב סקרוניק לדבר מועמדותו. "במידה וכן זה יהיה טוב מאוד מבחינתי, ואם לא אז אני אחכה לצ'אנס שלי שיגיע".

מועמדים נוספים לתפקיד ברמת גן הם עופר ברקוביץ', רוני בוסאני ואחישי פלדמן האלמוני יחסית. יושב ראש הקבוצה, בני ברנר, סיפר היום שבימים הקרובים תסגור הקבוצה עם מאמן לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully