וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים חדרו לדשא באימון ב"ש

23.6.2009 / 15:31

מיד לאחר מסיבת העיתונאים, בה אמר עזורי כי "תהיה קבוצת נשמה עם עוצמה", הציגו האוהדים מפגן כוח והשליכו רימון עשן. הרוש ונאסר סיכמו

אמיל טבוסוב

צילום: אמיל טבוסוב. עריכת וידאו: רן צימט

הפועל באר שבע ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה. בהמשך אמורה הייתה הקבוצה לערוך את אימון הבכורה, אך כאלף אוהדים חדרו לדשא כשיצאו השחקנים ולאחר מספר דקות השליכו רימון עשן. לאחר שעה של הפסקה השחקנים חזרו לאימון קל ומחר יוגבר הקצב.

עוד לפני האימון, בישרה הקבוצה על כך שסיכמה עם מגן מכבי אחי נצרת, שמעון הרוש, לעונה אחת עם אופציה לארבע שנים נוספות. גם סיראז נאסר מכפר קנא, שהרשים במבחנים, סיכם לשלוש עונות באמצעות סוכנו דניאל הרשקוביץ'.

הבעלים של הקבוצה, אלונה ברקת, פתחה ואמרה: "אני יודעת שיש מאיתנו ציפיות גבוהות, אבל חשוב להזכיר שרק השנה עלינו ליגה. מדובר בקבוצה חדשה, עם מאמן חדש, והמטרה העיקרית שלנו היא לתקוע יתד בליגת העל. מרכז טבלה ומעלה יהיה הישג יפה מאוד".

ברקת הביעה אופטימיות לגבי העתיד של המועדון. "אני תמיד מסתכלת לטווח הרחוק", אמרה ברקת, "אנחנו מכירים הפוטנציאל של באר שבע, אנחנו רואים את עצמנו בצמרת הכדורגל הישראלי, אבל צריך סבלנות".

בהמשך פנתה ברקת לאוהדים: "אנחנו מאמינים שהאוהדים יהיו איתנו תמיד. אני קוראת להם להצטרף למאמץ, לבוא ולתמוך, לקנות מנויים, אנחנו צריכים אתכם. הראינו כבר מה המשמעות של הקהל של באר שבע, הן בכמות והן באיכות. יש פוטנציאל אדיר".

מאמן הקבוצה, גיא עזורי, אמר: "לא בנינו סגל כזה שאפשר לדבר על ציפיות. אנחנו לא מנמיכים ציפיות, אבל אנחנו רוצים לבנות משהו לעתיד. בנינו על שחקנים שיבואו לפה להרבה שנים, כדי לבנות שלד שירוץ תקופה ארוכה. כל מחשבה שלנו היא למען העתיד. זה תהליך מורכב, אבל אני מאמין שנבנה תלכיד חזק, שיוכל לעמוד בלחצים של הפועל באר שבע. לכן אנחנו בוחרים את השחקנים בפינצטה".

"נכון לרגע זה השחקנים של בית"ר ירושלים יורדים מהפרק"

עזורי דיבר על הרכש החדש של הקבוצה, ארז מסיקה ואייל שן: "יש להם את היכולות הגופניות מהטובות בליגה, ועל אף שהם בני 29 ויחסית ותיקים, חשוב שיהיו לנו שחקנים מהירים וחזקים בסגל".

בהמשך התייחס עזורי לעזיבתו של אופיר חיים: "אופיר הוא שחקן מצוין, הוא עשה הרבה דברים יפים בקבוצה, אבל בתור מאמן שחשב על הסגל - הוא לא היה בתוכניות שלי. הוא שחקן מצוין, אבל אני מעדיף ששחקן בן 35, שבנוי על חדות, לא יישב על הספסל. הוא לא מתאים לי מבחינה מקצועית, ואמרתי לו את זה".

לגבי השמועות על הרכש אמר המאמן: "נכון לרגע זה השחקנים של בית"ר ירושלים יורדים מהפרק. הקבוצה רוצה למכור אותם במחירים גבוהים, וזה לא רלוונטי".

על האוהדים אמר המאמן: "הקהל של הפועל באר שבע יכול לקבוע הרבה מאוד לגבי הכיוון שאליו תלך השנה הקבוצה. חייבים לנצל את העוצמה של הקהל הזה. כשמובילים 0:3 והכל הולך, לא צריך קהל. צריך קהל שיתמוך ברגעים הקשים. אני מבטיח: תהיה לנו קבוצה שהקהל יידע להעריך את המאמץ שלה. תהיה קבוצת נשמה שתביא מעצמה עוצמות, אבל היא תצטרך לקבל אותן גם מהקהל. אם האוהדים יעמדו מאחורינו, אני מבטיח לכם שנגיע רחוק".

"בפן האישי אני חושב על התפקיד שלי כאתגר גדול", המשיך עזורי, "אני לא פוחד מלחץ, כדורגל בלי קהל זה משעמם. אני מאמין שעם עבודה חכמה, נהיה קבוצת צמרת בשנים הבאות, אבל צריך סבלנות".

ותודה לצוות

עזורי שיבח בהמשך את הצוות המקצועי שלו, שכולל את עוזרו ז'אן טלסניקוב, מאמן השוערים אסי רחמים ומאמן הכושר מאירי סיני.

"לא יכולתי לפנטז על אדם יותר טוב בצוות המקצועי מאשר אסי רחמים, שיהפוך למאמן השוערים הטוב במדינה. אנשים גדולים יודעים גם מתי לפרוש". על מאמן הכושר אמר: "השינוי הגדול בכדורגל העולמי הוא הפיזיות. חשוב מאוד לדעת להתמודד מבחינה פיזית, זה התחום החשוב ביותר בכדורגל". על העוזר טלסניקוב: "הוא איש מקצוע, שהיה שחקן נבחרת, ששיחק באירופה, שיש לי איתו חיבור מצוין, שיש בינינו חברות ונאמנות, ואני שמח שהוא איתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully