וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי יחיאל סיכם לשנתיים במכבי פ"ת

23.6.2009 / 20:25

בלם מכבי ת”א יצטרף לקבוצה שפתחה את אימוניה ”לא בסגל המושלם”, כפי שטען רוני לוי. סספדס מחכה לוויזה, אופיר עמרם מועמד

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בסגל מצומצם פתחה היום (שלישי) מכבי פתח תקוה את אימוניה לקראת עונת המשחקים 2009/10. לאחר שחרורם של מספר שחקנים בכירים בקיץ, קיימו השחקנים אימון ראשון כשהמאמן רוני לוי הודה: "זה לא הסגל המושלם". פנים חדשות שכן הופיעו באימון הוא מאמן הכושר דרור שמשון, שהריץ את השחקנים על כר הדשא.

אבי יחיאל סיכם לשנתיים

אבי יחיאל סיכם את תנאיו הכספיים במכבי פתח תקוה לשנתיים. כזכור, הבוקר (שלישי) הגיעו הצדדים לסיכום כשהפער היחיד בין הקבוצה לשחקן היה קשור לסעיף החזר ההוצאות. יחיאל דרש רכב ודלקן והעניין סודר. יחיאל, שיחגוג בספטמבר 30, גדל בשורות היריבה העירונית, הפועל, ומכבי פתח תקוה תהיה הקבוצה השלישית בקריירה שלו לאחר ששיחק בארבע העונות האחרונות במכבי תל אביב. יו"ר המועדון, שינו זוארץ, מסר הודעה רשמית: "אין לי ספק שיחיאל יחזק את הקבוצה מבחינה מקצועית ויתרום לנו מניסיונו. מדובר בדמות בכדורגל הישראלי ואנחנו גאים שהחליט לחתום במכבי פתח תקוה".

כזכור, גם קשר בית"ר ירושלים, עידן טל, מועמד. בפתח תקוה ממשיכים להגביר את הלחצים על השחקן כדי שיחתום, אבל הקיצוץ שיצטרך לעשות בכדי להצטרף יהיה גבוה מאוד.

הקשר חאיר סספדס, שסיכם שלשום את תנאיו, נמצא בפרו אך קיבל הודעה מסוכנו, באנדי ארויו, כי בקרוב מאוד יהיה עליו להגיע לארץ. בינתיים מנסים בפתח תקוה להסדיר ויזה שחקן על מנת שיוכל לשוב לישראל.

המגן נאור פסר עדיין לא מצא קבוצה אחרת שתקלוט אותו ולכן הוא הגיע היום לאימון הפתיחה. גורם במועדון אמר: "נראה שהזעזוע עבד. זאת צריכה להיות שנת הפריצה של פסר". סולי צמח לא יחזור למועדון בכל מקרה. אסמעיל עאמר יבקש מראשי המועדון לחזור אבל יידחה. לפחות בשלב הראשון, פסר יתחרה על משבצת המגן הימני עם השחקן הצעיר המוכשר חגי גולדנברג. מי שקיבל הוראה לא להגיע לאימון הפתיחה הוא הקשר, לירן כהן, שלא נמצא בתוכניות.

קשר הפועל ירושלים, אופיר עמרם (23) מועמד להצטרף לקבוצה.

עדכון אחרון: 23/6 20:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully