וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ליברי חתם בהפועל פתח תקוה

23.6.2009 / 18:08

ג'ורג' גברו חתם לעונה אחת. החל המו"מ עם סוכנו של מיגן ממלי (29), חלוץ מאלבניה. שאול דה צ'וקרל צפוי להתמנות לעוזרו של ניראון

הפועל פתח תקוה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הקשר הליברי, ג'ורג' ג'ברו, לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. גברו (28) הוא קשר אחורי ששיחק בעונה שעברה בבודפשט הונבד ההונגרית. בעבר שיחק מספר שנים ביוון ובקפריסין ועבר אצל אלי גוטמן בא.א.ל לימסול וכן באתניקוס אכנאס. בכך מצטרף גברו לבלם נבחרת טוגו, עמנואל מטיאס, שהוחתם בתום משא ומתן קצר, לאחר שעל מועמדותו פורסם ביום חמישי שעבר.

בתוך כך נודע כי הקבוצה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם חלוץ נבחרת אלבניה, מיגן ממלי (29, 1.86) ועשויה להחתימו ללא מבחנים. בימים האחרונים מנהלת הקבוצה משא ומתן עם סוכנו יוסי שרביט במטרה להחתים זר שני בתוך שבוע.

ממלי הרשים מאוד את ראשי המועדון. הוא כבש 21 שערים בעונה החולפת במדי ס.ק טיראנה ב-29 הופעות, כשהושאל אליה מקבוצת גאיס (כבש במדיה ארבעה שערים ב-17 משחקים בלבד, לאחר שנתיים בהם כבש 15 שערים ב-30 משחקים).

פתח תקוה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם חלוץ הפועל כפר סבא, גיא דיין ורוצה להעבירו במהלך הימים הקרובים לשורותיה. הבלם לירון זרקו טרם הגיש הצעה כספית נגדית. פתח תקוה בדקה את העלויות של קשר מכבי נתניה בעונה החולפת, רביד גזל, אבל הן נראות גבוהות מדי עבורה. גם דוד רביבו ירד מהפרק לאחר שהתברר שאשדוד דורשת עבורו כחצי מליון דולר.

הבלם סטיבן אופיי יחזור כנראה לקבוצתו הגנאית, הארטס אוף אוק, לאחר שהוסדרו כל התנאים לשחרורו.

עוד נודע היום כי שאול דה צ'וקרל צפוי להתמנות לעוזרו של דני ניראון. לצ'וקרל יש תעודת מאמן, אך בקבוצה מאמינים שבכל מקרה גם ניראון יוכל להעביר הוראות מהקווים לאחר שהקבוצה הגיעה להסכם עם ארגון המאמנים, שבמסגרתו ניראון יבטיח את השתתפותו בקורס המאמנים הבא שייפתח. עד אז יוכל לאמן עם אישור זמני.

עדכון ראשון: 23/6 13:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully