וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: למה רק רפאלוב התבקש לקצץ 20 אחוז בחוזה?

23.6.2009 / 12:38

עוזי מור הודיע לשחקני מכבי חיפה כי עליהם לקצץ 15 אחוז משכרם, רק רפאלוב נדרש לקצץ 20 אחוז. שחר: ”אם נצליח באירופה, נחזיר לכם”

סגן נשיא מכבי חיפה, עוזי מור, נפגש הבוקר (שלישי) עם שחקני הקבוצה לשיחות אישיות וביקש מרובם לקצץ 15 אחוז בחוזה. ככל הידוע, ברשימה הזאת נמצאים רוב שחקני מכבי חיפה, בהם גם שלומי ארבייטמן, אייל משומר, ג'ון קולמה ודקל קינן שהחליט לא לצאת לאירופה ולהישאר במועדון. אלא שאז הגיעה בקשה חריגה מכיוונו של סגן הנשיא, דווקא מגזרת ליאור רפאלוב, שהתבקש לקצץ 20 אחוז בחוזה שלו. שחקנים בקבוצה אמרו: "לא ברורים הפערים, אבל זה מה שיענקל'ה רוצה".

במועדון סיפרו כי רפאלוב הופתע ולא בטוח שיסכים לקצץ. גורם במועדון הוסיף: "רפאלוב התבקש לקצץ יותר מכולם, זה נכון, אבל זאת ההחלטה ונפעל על פיה".

עוד קודם הנשיא יענקל'ה שחר שוחח עם השחקנים ואמר להם: "יש מיתון עולמי ואני מבקש שתתחשבו. אם הקבוצה תעפיל לליגת האלופות, נשפר את המצב וכל אחד יקבל מה שמגיע לו". זאת הייתה למעשה שיחת הכנה של הבעלים לקראת השיחות עם מור. לאחר מכן שחר שוחח גם עם השחקנים הצעירים במטרה לעודד אותם לקראת העונה החדשה. נראה כי המגמה של שיתוף צעירים תגבר העונה.

אלישע לוי: "יהיה לנו מספיק זמן להתארגן"

הקבוצה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול גלנטורן מצפון אירלנד. בקבוצה מאמינים שיוכלו לעבור שלב. אלישע לוי אמר לשחקנים בהקשר הזה: "אל תקראו להם חצי-מקצוענים או נגרים, זאת קבוצתה פיזית המתבססת על כדורים ארוכים ואני בטוח שעד למועד המשחק הראשון נלמד אותם ונדע להיערך כיאות. אני מרוצה שהמשחק הראשון ייערך בבית, למרות שתמיד יש פלוס ומינוס בהגרלות. נחזור בעשירי לחודש ולא ניאלץ כעבור יומיים- שלושה לטוס שוב לחו"ל. כך יהיה לנו מספיק זמן להתארגן ולנסות להשיג מקדמה מספיקה בבית לקראת הגומלין".

אתמול חגג אתר האוהדים של מכבי חיפה, MHFC, שנה להיווסדו. במסגרת זו נחלק כבוד לשחקני העבר הגדולים של מכבי חיפה וצוינה האליפות הראשונה של חיפה, בשנת 1984. ברוך ממן, משה סלקטר, זאהי ארמלי, אברהם אבוקרט, צדוק מלכה, ציון מרילי, שלום לוי, רפי אוסמו הגדול והקטן, עופר רווה וכוכבים אחרים קיימו משחק ידידות מול נבחרות האתר. גם נבחרת העיתונאים השתתפה בטורניר. במהלך הטקס הוצגה לשחקנים חולצה של השוער האגדי המנוח, אבי רן. "אנו תולים אותה כאן לעיני כולם וזה ישאר למזכרת עולמים. אבי רן ז"ל, אנחנו אוהבים אותך ולעולם לא נשכח אותך", אמר מנהל האתר, רפאל קבסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully