וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזל מתכוון לתבוע את נתניה על הפרת חוזה

דור בלך

23.6.2009 / 15:14

במועדון לא אפשרו לקשר לערוך בדיקות רפואיות, ודרשו ממנו להחזיר את רכבו השכור. חוזהו של סיאבונגה הותר ללא תמורה

מכבי נתניה, שנמצאת בהליכי קיצוץ משמעותיים, הצליחה הבוקר (שלישי) להיפטר מהנטל הכבד ביותר על תקציבה - שחקנה היקר ביותר אי פעם, סיאבונגה נקוסי. קברניטי הקבוצה הגיעו להבנות עם נציגי השחקן, שחתום לעוד שנתיים תמורת כחצי מיליון יורו לכל התקופה, על התרת חוזהו ללא תמורה. תחילה דרש השחקן 10% מחוזהו, כמקובל במקרה של הפרת חוזה, אך עקב רצונו העז שלא לשחק בישראל בשנה הבאה, הצליחו בנתניה לשחררו ללא פיצוי.

נקוסי הגיע בקול תרועה לארץ בינואר, לאחר שבועות רבים של חיזורים מצד נתניה שכללו טלפונים מלותר מתיאוס בעצמו. לבסוף התרצה הקשר, שהצהיר לא פעם כי אין בכוונתו להגיע לישראל וכי הוא מעדיף לא לשחק כלל, וחתם בנתניה לשנתיים וחצי עבור שכר של כ-250 אלף יורו לעונה. למרות זאת, הדרום אפריקאי היה רחוק מלהרשים, ולאחר הקיצוץ המאסיבי בתקציב נתניה הפך לנטל כבד מנשוא.

כעת, כשנתניה חסכה כמיליון שקלים מתקציבה היא תוכל להחתים את קשר אחווה עראבה בעונה שעברה מחמוד עבאס. עם זאת, בנתניה עדיין לא הגיעו ליעד הקיצוץ הרצוי והמטרה היא להשתחרר גם מחוזיהם של לירן שטראובר, דדי בן דיין, זאביק חיימוביץ ורביד גזל (לו כבר הודיע הקבוצה על ביטול חוזהו, אך הקשר מתנגד וטוען כי החוזה בתוקף), ולמכור את איתי שכטר, אלמוג כהן וביוואן פרנסמן. המטרה של נתניה היא להקטין את תקציב שכר השחקנים בשני שלישים, מכ-15 מיליון שקלים לכ-5 בלבד.

שכטר עשוי להמשיך במועדון

היום הוציאה נתניה הודעה רשמית כי כל השחקנים בעלי החוזה ישחקו במכבי נתניה בעונה הבאה במסגרת הליגה הישראלית והאירופית, אלא אם כן מכבי נתניה תעביר אותם לקבוצות אחרות. מספר שחקנים בקבוצה, המיועדים להשתחרר או להימכר ומעוניינים לעבור לקבוצות ישראליות או אירופאיות שישתתפו במפעלי אופ"א השנה, בהם איתי שכטר, דדי בן דיין ולירן שטראובר, העבירו לנתניה מסרים כי יעדיפו שלא להשתתף במשחקי הליגה האירופאית, כדי שיוכלו לשחק במפעלים האירופאים אם וכאשר יעברו לקבוצה אחרת,

בנתניה הדגישו את הדבר במיוחד בנוגע לאיתי שכטר, שהתבטא מספר פעמים כי הוא מקווה שלא להיות חלק ממכבי נתניה עד למשחקים, והבהירו כי בשלב הזה לא התקבלה כל הצעה המתקרבת לסכומים אותם מבקש המועדון עבורו. בנסיבות אלו נראה כי איתי שכטר ישחק במשך כל העונה הקרובה במכבי נתניה והמועדון שמח על כך. עם זאת, הקבוצה תתחשב בשחקנים באופן ספציפי, ולא תרצה לסכל מכירה או שחרור של שחקנים יקרים עקב העניין, בעקבות הרצון לקיצוץ בתקציב השחקנים.

קשר הקבוצה רביד גזל הגיע אחר הצהרים לבדיקות הרפואיות של טרום העונה, אך לא הורשה להיבדק. אנשי הקבוצה ביקשו ממנו לעזוב את המקום ואף להחזיר את הרכב השכור שקיבל מהמועדון. גזל, בינתיים, מסרב והודיע לנתניה כי מבחינתו הם הפרו את חוזהו. כזכור, גזל קיבל הודעה מהמועדון על כך שחוזהו לעונה הבאה בוטל ומסרב להכיר בכך משום שלטענתו הקבוצה לא עמדה בתנאי ביטול החוזה. בעקבות האירועים האחרונים, גזל מתכוון לתבוע את המועדון על הפרת חוזה.

עדכון ראשון: 11:53, 23/06/09
עדכון אחרון: 15:14, 23/06/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully