וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכיוון הוא בהחלט קולג'"

איתן נוח

23.6.2009 / 11:55

בפילדלפיה דיווחו שכרמל בוכמן מתקרב למכללת טמפל, אחיו: "זה רחוק מלהיות סגור, אבל השאיפה של כרמל היא לשחק בקולג'"

למרות ההתעניינות מצד מספר קבוצות בליגת העל, ייתכן מאוד שכרמל בוכמן ישחק בעונה הבאה בליגת המכללות האמריקאית. כוכבה של קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, ששוקל מספר הצעות ממכללות שונות, הוזכר הבוקר (שלישי) בעיתון "פילדלפיה דיילי ניוז" כמועמד להצטרף למכללת טמפל, הנמצאת בפילדלפיה.

בקרבתו של בוכמן אישרו את הפנייה, אך הדגישו שמדובר רק באפשרות אחת מתוך כמה. "זה עוד רחוק מלהיות סגור", אמר אחיו של כרמל, נמרוד. "טמפל, היא אחת מחמש המכללות שפנו אלינו. השאיפה של כרמל היא לשחק בקולג', אבל יש הרבה אספקטים לבדוק - מי המאמן, שיטת המשחק והתנאים שמסביב. הכיוון הוא בהחלט קולג', אבל לאו דווקא לטמפל". היום אמור בוכמן לנחות בארץ ביחד עם נבחרת הנוער אחרי מסע משחקי הכנה מוצלח של שישה משחקים לקראת אליפות אירופה.

את העונה החולפת סיימה טמפל במקום הרביעי בחטיבת ה-A-10, והודחה בסיבוב הראשון של טורניר המכללות על ידי אריזונה סטייט. את הקבוצה מאמן פראן דאנפי בן ה-60, שהחליף לפני שלוש שנים את ג'ון צ'ייני האגדי, שהוביל את הינשופים ל-17 הופעות רצופות בטורניר המכללות בשנות השמונים והתשעים, ושלח שחקנים כמו אדי ג'ונס, ארון מקי ומרדי קולינס ל-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully