וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונפלד יחרים את אימון הפועל ב"ש

23.6.2009 / 11:45

הקשר, שקיבל הצעות מהפועל חיפה ומהפועל פ"ת, לא מתכוון להגיע לאימון הבכורה של קבוצתו. אילוז יחתום לעונה. חלוץ וינתרטור ייבחן

לאחר הפיצוץ במשא ומתן אתמול (שני), מגן הפועל באר שבע אביתר אילוז הגיע להבנות בעל פה עם ראשי הקבוצה והיום (שלישי) צפוי סוכנו, עו"ד חן בוחניק, להיפגש עם הנהלת הקבוצה על מנת לחתום על חוזה לעונה הבאה. אילוז לא יזכה לשדרוג בשכר ויחתום על חוזה לעונה אחת בקבוצה, בהתאם להצעה שהונחה לפניו אתמול. אילוז יטול חלק באימון ובמועדון הבהירו כי הם בונים עליו כשחקן הרכב בעונה הבאה.

בניגוד לאילוז, המשא ומתן עם הקשר אלעד בונפלד פוצץ אתמול בשל פערים כספיים. המועדון, שבהתחלה דיבר על אפשרות להחתימו לשלוש שנים, הציע לו חוזה קצר לעונה בלבד. בונפלד לא מתכוון להגיע לאימון הבכורה היום, ואוהדים רבים של הקבוצה מתכוונים למחות על ההחלטה משום שמדובר באחד משחקני הבית היחידים שמיועדים לקבל דקות משחק רבות העונה.

אתמול פנו הפועל פתח תקוה והפועל חיפה לסוכנו, ירון גלעדי. בונפלד מעדיף לשחק בבאר שבע, אבל אם לא יקבל הצעה טובה יותר הוא יודיע על עזיבה.

בתוך כך, בינתיים מתברר כי המאמן גיא עזורי מתכוון לזמן למבחנים את חלוץ קבוצת וינתרטור השוויצרית, טומו ברקלאג' (27) למבחנים בקבוצה.

הקשר סיראז נאסר ימשיך להיבחן ועשוי לחתום. הקשר אלירן אפריאט יקבל הודעה במהלך היממה הקרובה האם הוא נשאר בסגל הקבוצה או יכול לחתום בעירוני ראשון לציון מהליגה הלאומית, שם סיכם את תנאיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully