וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאלה צפוי להישאר בהפועל ת"א

החלוץ הודיע לראשי הקבוצה כי הוא מעוניין לשחק בה גם בעונה הבאה. גוטמן ינסה לסגור את הסגל לעונה הבאה עד יום ראשון, אז יפתחו האימונים

הרוחות בגזרת מהראן לאלה והפועל תל אביב סוף סוף נרגעו. החלוץ המוכשר הצהיר בפני ראשי הקבוצה כי הוא מאוד מעוניין להישאר במועדון בעונה הבאה, והצדדים אמורים להיפגש עד תחילת מחנה האימונים. המצב היחיד בו החלוץ יבחן אופציות אחרות, בארץ או באירופה, יקרה אם שכרו לא ישודרג.

שחקני הפועל תל אביב יחזרו מחר (שלישי) להתאמן לקראת העונה הבאה. האימון שייערך מחר יהיה אימון ריצה בלבד, ולא כל שחקני הסגל יקחו חלק בו. בכל אופן, פתיחת האימונים הרשמית תהיה ביום ראשון הקרוב. היום סגרה הקבוצה את תאריכי מחנה האימון שלה, שיתקיים ב-13 לחודש הבא ויערוך כ-10 ימים באוסטריה.

עד יום ראשון תנסה הפועל לסגור את הסגל לעונה הבאה. מלבד ההצעה שהונחה בפני מכבי נתניה על איתי שכטר וביוואן פרנסמן, האדומים מחכים לסגור גם את חוזהו של מיכאל זנדברג, שעדיין לא נתן תשובה סופית לראשי הקבוצה. מעבר לכך, גוטמן מאמין כי זנדברג ושני הנתנייתים בסופו של דבר יהיו בהפועל בעונה הבאה, וכרגע עושה מאמצים למצוא קשר מרכזי זר בכדי להשלים את הסגל לעונה הבאה, כשהמטרה הברורה תהיה להיאבק על אליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully