וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזל מתכוון להגיע לאימוני נתניה

דור בלך

22.6.2009 / 19:26

הקבוצה הודיעה על ביטול החוזה, אך בסביבת הקשר טוענים אחרת: "בנתניה יכולים להזמין מאבטח שיוציא אותו". מחנה האימון יתקיים בטורקיה

לאחר שהודיעו לו כי חוזהו אינו תקף והוא אינו מוזמן לפתיחת האימונים, החליט רביד גזל כי הוא מתכוון לכבד את חוזהו שכן נתניה לא הודיעה לו על ביטול החוזה לפני ה-15.5, ולכן החוזה לעונה הבאה נכנס לתוקף, שכן ללא אישורו אין באפשרות נתניה לבטלו בצורה חד צדדית. פרקליטתו של גזל, עורכת הדין קרן שטיינפלד, שלחה לנתניה מכתב תגובה להודעה על ביטול החוזה בו הודיעה כי החוזה תקף, ואם ירצו לשחרר את השחקן ללא הודעה מוקדמת זה יעשה רק לאחר משא ומתן על פיצויו או מציאת קבוצה שתשא בחוזהו.

גזל עצמו מתכוון להגיע לאימונים כרגיל, כשכבר מחר צפוי הקשר בן ה-27 לפתוח רשמית את עונתו השישית בקבוצה הבוגרת של המועדון, כשיגיע לבדיקות הרפאויות של טרום העונה יחד עם כל השחקנים. "אם הם רוצים הם יכולים להזמין מאבטח שיוציא אותו", סיפרו בסביבתו של השחקן.

ממכבי נתניה נמסר: "נבהיר לרביד כי אין לו חוזה במועדון ואין לו מה לחפש באימונים או בדיקות הרפואיות". כפי שמסתמן כעת, בנתניה ככל הנראה יסרבו לערוך מחר את הבדיקות לקשר.

כמו כן, הקבוצה הודיעה היום כי תצא למחנה אימונים בן שבוע (5-12/7) בהרי הטאורוס בטורקיה. במהלך מחנה האימון תפגוש הקבוצה של נתי עזריה יריבות מהליגה הטורקית הבכירה.

בתוך כך, בנתניה קיבלו את הבשורה על הגרלת הסיבוב השני בליגה האירופית, בו יפגשו את סלימה וונדררס ממלטה. הקשר שלו מנשה אמר היום (שני): "כל קבוצה שהעפילה למפעל הזה היא קבוצה ראוייה, אנחנו לא כל כך מכירים את הקבוצה המלטזית, את השחקנים והסגנון שלה אבל נתכונן כראוי ובעזרת השם נעבור שלב".

אלמוג כהן, שעתידו בקבוצה עדיין לא מובטח, התייחס אף הוא ליריבה: "כל קבוצה באירופה היא חזקה, ויש לה הרבה כוח פיזי ומהירות. גם את וארנה לא הכרנו ואפילו שמחנו שקיבלנו אותם בעונה שעברה, אבל הם הפתיעו אותנו, לכן נצטרך לבוא הכי מוכנים וננסה לעבור אותם כדי שזה יעשה טוב לעיר נתניה ולמען דניאל יאמר".

שניר גואטה: "עבורנו, השחקנים הצעירים, מדובר במעין חלום לייצג את מכבי נתניה במשחקי הליגה האירופית. נעשה את המקסימום שלא לאכזב ולהביא הצלחה למען המועדון, האוהדים והעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully