וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "אף אחד מבית"ר ירושלים לא דיבר איתי"

דור בלך

22.6.2009 / 18:40

המאמן שהוליך את הירושלמים לזכייה בדאבל, ביטל את השמועות על חזרה אפשרית. נקבע תאריך לפתיחת האימונים, אך הוא צפוי להידחות

על אף שמועות חוזרות ונשנות על חזרה אפשרית של יצחק שום לבית"ר ירושלים, לא נעשתה עדיין פנייה רשמית או לא רשמית אל המאמן, כשמספר קבוצות ביוון גיששו אצלו. "אני לא יודע מה מקור השמועות, איתי אף אחד לא דיבר ואני לא יודע מזה", סיפר המאמן שזכה בדאבל עם הקבוצה בעבר. "אני לא מספר לאף אחד מה הכיוון שלי, ואני כמו כולם לא יודע בכלל מה יהיה עם בית"ר, ככה שאני גם לא יודע להגיד מה תהיה תשובתי אם יפנו אלי".

למרות שמספר אנשים בסביבת המועדון ובתוכו מספרים כי הפנייה לשום טבעית עקב העובדה כי הקבוצה כבר משלמת לו וכי למעשה יש לו חוזה בקבוצה לעונה הבאה, האמת היא שלשום אין חוזה בבית"ר אלא הסכם פיצויים בגובה של שלושה מליון שקלים. במידה ובית"ר תרצה ששום יאמן את הקבוצה, היא תצטרך לנהל איתו ועם פרקליטו ארצי בן יעקב משא ומתן לגבי חוזה כמו עם כל מועמד אחר, כשהסכם הפיצויים אינו קשור כלל לנושא. עם זאת, ברור שבמסגרת המשא ומתן ידונו הצדדים גם על הסכם הפיצויים ושום יוכל לבוא לקראת בית"ר ולוותר על חלק מהסכום המגיע לו או על כולו.

בינתיים בית"ר עדיין ללא מאמן, כשהמועמד המוביל הוא אורי מלמיליאן, אלא שגם אליו עדיין לא נעשתה פנייה. למרות זאת, בבית"ר הודיעו אתמול לשחקנים כי מועד פתיחת האימונים הוא ב-28.6, אך הבהירו להם כי ככל הנראה לא יתקיימו אימונים עד למינוי צוות מקצועי. למרות זאת, התאריך נקבע והשחקנים הצטוו לחזור מחופשותיהם עד יום ראשון הבא, והחל ממנו כל יציאה לחופשה תצריך אישור מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully