וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זונות עם הנבחרת המצרית? לא יכול להיות

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

22.6.2009 / 17:07

עקב הדיווח לפיו שחקני נבחרת הכדורגל של מצרים בילו עם זונות בדרום אפריקה, ברחוב המצרי קוראים לגבות את השחקנים. ”המשטרה מטילה רפש בנבחרת”

במצרים לא מצליחים להירגע מתקרית הזונות ונבחרת הכדורגל המצרית. לאחר שאתמול (ראשון) דיווחו מספר עיתונים בדרום אפריקה כי שחקני נבחרת מצרים נשדדו על ידי זונות, אותן אספו מרחוב ביוהנסבורג לחדרם במלון כדי לחגוג את ניצחונם המדהים על איטליה (1-0), ברחוב המצרי קוראים לעמוד מאחורי שחקני הנבחרת ולא להיגרר לשמועות שמקורן בדרום אפריקה.

שחקני מצרים הנזעמים הכחישו בתוקף את הדיווח וטענו כי כלי התקשורת בדרום אפריקה פרסמו את הידיעה הזו כדי להסיט את הדיון מכך שחדרי השחקנים נפרצו, דבר המעיד על הביטחון הלקוי במדינה שאמורה לארח בשנה הבאה את משחקי המונדיאל. "במקום לעסוק בנושא זה, המשטרה מעדיפה להטיל רפש בשחקני הנבחרת", אמרו.

לאחר הניצחון המפתיע על איטליה, נחלו השחקנים תבוסה מבישה(3-0) לארצות הברית. היו כאלה שטענו כי מצב רוחם השפוף בעקבות פרסום השוד המביך, הביא להפסד הצורב ולהדחה מהמשך משחקי גביע הפדרציות בדרום אפריקה. המקרה המביך הפך כמובן לשיחת היום במצרים, לאחר שהעיתונאי עמרו אדיב אמר בתכניתו "קהיר היום" כי הנבחרת המצרית נחלה תבוסה בשל "טומאתם".

רבים במצרים שמעו את הדברים והחליטו להביע תמיכה בנבחרת המצרית, שעד להפסד הצורב לארה"ב, העניקה גאווה למדינה. גדול השחקנים המצרים, עאדל אימאם, אמר היום (שני) לרשת הטלוויזיה "אל-ערבייה" כי הנבחרת הלאומית הסבה כבוד רב לערבים ולאפריקה במשחק המדהים נגד נבחרת ברזיל. הזמר הידוע מוחמד מוניר מעדיף גם הוא לשכוח את תקרית הזונות: "אגיע לשדה התעופה כדי לקבל באופן אישי את פני השחקנים", הבטיח, "יש לעמוד מאחוריה".

ארוסתו הטרייה של כוכב הנבחרת מוחמד זידאן, מיי עז א-דין, אמרה כי היא נותנת אמון בבעלה ובחבריו. "איני מאמינה לדיווחים. התקשרתי לזידאן, ביקשתי ממנו שיהיה חזק ושירגיע את חבריו לנבחרת שעמדו בפני עוול נורא", אמרה. ומה היה התירוץ להפסד הצורב לנבחרת האמריקאית? מאמן הנבחרת, חסן שחאתה, הסביר את הפסדה של נבחרתו ב"עייפות גדולה ובחוסר ריכוז" שנבעו, לדבריו, מהמשחקים הקשים נגד איטליה וברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully