וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונפדרציות בשירות מכבי חיפה

22.6.2009 / 10:29

הירוקים מקווים שהמפגש של ברזיל מול דרא"פ בחצי גמר הקונפדרציות ישפר את הסיכוי למכור את מסיללה. מור דהאן בדרך לאחי נצרת

השוער ניר דוידוביץ' צפוי להתמנות לקפטן מכבי חיפה בעונה הבאה, זאת בעקבות פרישתו הצפויה של שחקן ההגנה הוותיק אלון חרזי. דוידוביץ' צפוי לקבל את הסרט לאור רמת הניסיון והמנהיגות שהוא מקרין על השחקנים. במקרה שבו שניהם לא ישותפו (פציעות, הרחקות או במפעלים אחרים) צפוי גוסטבו בוקולי לקבל את סרט הקפטן.

במכבי חיפה חגגו אתמול (ראשון) את התבוסה שהנחילה נבחרת ברזיל לנבחרת איטליה (3:0, צמד לפביאנו) שעשוי לשפר את הסיכויים למכירתו של המגן השמאלי פיטר מסיללה. במקביל, התבוסה שהנחילה נבחרת ארצות הברית על מצרים (3:0) הבטיחה מפגש מעניין בין הסלסאו לדרום אפריקה, שם משחקים בצוותא מסיללה והחלוץ ת'מבינקוסי פנטאני.

בחיפה אמרו הבוקר כי העובדה שמסיללה יפתח מול ברזיל עשויה לשפר את הסיכויים למכור אותו לאירופה. במקרה כזה, חיפה תאיץ את המשא ומתן מול דדי בן דיין שדורש 220 אלף דולר לעונה. בחיפה מתכוונים לדרוש עבור מסיללה לפחות מיליון יורו. בימים האחרונים עקבו סקאוטרים מבלגיה, הולנד, איטליה ואנגליה אחר שחקני דרום אפריקה.

בחיפה הבינו ששעון הזמן הולך ואוזל, ולכן ינסו למצות בימים הקרובים את המשא ומתן מול החלוץ ברנרד פארקר (לפי גורמים בחיפה החלוץ מתרחק) והבלם בוגאני קומלו. אם אלה לא יגיעו, חיפה תפנה לשחקנים אחרים. ברשימה של אלישע לוי נמצאים גם בלם הנבחרת אינוסנט מדלדלה (23), שמחזיק בלא מעט הצעות מאירופה. בחיפה עוקבים גם אחר החלוצים קטלגו משאגו (נבחן בחיפה בקיץ האחרון) וקטלגו מפלה (24), ששייך אף הוא לסגל הנבחרת.

לפחות בשלב זה, חיפה נתקלת בקשיים בהחתמתו של החלוץ איתי שכטר. החלוץ מרוויח העונה בנתניה 140 אלף דולר כשבשנתיים הקרובות שכרו ישתדרג, אבל בהפועל תל אביב מציעים 40 אלף דולר יותר. שכטר לא מוכן לשחק בתנאים האלה ולכן ייתכן שבמהלך השבוע תיערך פגישה בין ההנהלה לסוכנו, גלעד קצב.

חיפה צפויה להשאיל את הבלם מור דהאן לאחי נצרת. אמש הושג סיכום עקרוני בין השחקן לבין העולה החדשה וכעת הוא ממתין לשחרור של האלופה.

היום תיערך הגרלת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. בחיפה מקווים שהקבוצה תקבל הגרלה נוחה. אלופת הונגריה, דברצני, נראית כהגרלה הקשה ביותר. דודלאנז' מלוקסמבורג וגלנטורן מצפון אירלנד שחיפה שיחק המולן בעבר הן יריבות פוטנציאליות. שאר היריבות האפשריות: בוהמיינס (אירלנד), נ.ק זריניסקי (בוסניה), שריף טיראספול (מולדובה), פ.צ ויט (גאורגיה), פ.ק סקופיה (מקדוניה), פ.ק באקו (אזרבייג'אן), לבדיה טאלין (אסטוניה), ק.פ טיראנה (אלבניה), פ.ק אקטובה (קזחסטאן), פיוניק (ארמניה), ריהל (ווילס), סטוריימור (איי פארו). שתי יריבות נוספות יגיעו מסיבוב המוקדמות הראשון, שם יוגרלו ארבע הקבוצות הבאות: מוגרן (מונטנגרו), סנט לוסיה (אנדורה), היברניאנס (מלטה), טרה פיורי (סן מרינו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully