וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפלצת הירוקה

22.6.2009 / 10:52

ניק גרין מבוסטון חבט להומר מנצח ב-5:6 על אטלנטה, סבאת'יה נפצע בהפסד היאנקיז 6:5 לפלורידה. סוויפ לבולטימור בפילדלפיה

לפני המשחקים, חדשות תחילה: דייסקיי מאטסוזקה הוכנס לרשימת הפצועים של בוסטון. הסיבה הרשמית היא מתיחה קלה בכתף, אבל די ברור שהרד סוקס ישמחו אם המגיש הבלתי יציב לא יזיק להם ברוטציה. "זה ייקח יותר משבוע או שבועיים", אמר המאמן טרי פרנקונה. סי.סי. סבאת'יה מהיאנקיז נטש אחרי האינינג השני במשחק ההפסד בפלורידה בגלל פציעה בידו. חומרת הפציעה לא ברורה בשלב זה.

תוצאות משחקי הלילה ב-MLB:

קולורדו - פיטסבורג 4:5
פלורידה - ניו יורק יאנקיז 5:6
בוסטון - אטלנטה 5:6
לוס אנג'לס איינג'לס - לוס אנג'לס דודג'רס 5:3
דטרויט - מילווקי 2:3
סינסינטי - שיקגו וייט סוקס 4:1
ניו יורק מטס - טמפה ביי 10:6

וושינגטון - טורונטו 9:4
פילדלפיה - בולטימור 2:1
מינסוטה - יוסטון 4:1
שיקגו קאבס - קליבלנד 2:6
סן דייגו - אוקלנד 1:4
סן פרנסיסקו - טקסס 2:3
סיאטל - אריזונה 2:3
קנזס סיטי - סט. לואיס 12:5

אני אלברט פוחולס ואני איש מפחיד

בלי סבאת'יה הפסידו היאנקיז 6:5, וראו את בוסטון פותחת מהם פער של ארבעה משחקים אחרי ניצחון 5:6 על אטלנטה. ניק גרין חבט להומר מנצח באינינג התשיעי. קולורדו הרותחת ממשיכה במסע הקטל שלה, עם ניצחון 16 ב-17 משחקים - 4:5 על פיטסבורג. למרות הריצה, הרוקיז מרוחקים 9.5 משחקים מהדודג'רס, שניצחו שוב באנהיים 3:5, עם הצגה נאה של כוכב האייטיז קלייטון קרשאו, שסילק חמישה חובטים בסטרייקאאוט בשבעה אינינגים של עבודה.

גם סן פרנסיסקו לא נחה במערב, והופעה טובה של שבעה ושמונה של בארי זיטו הקנתה לה ניצחון 2:3 וסוויפ על טקסס. ג'סטין ורלאנדר הגיש 7.2 אינינגים והכיש שמונה, וחיכה בסבלנות לטעות של יובאני גאייארדו ממילווקי. הטעות הזו הגיעה עם הומר בן שלוש ריצות של ברנדון אינג', שהקנה לורלאנדר ניצחון 2:3. סיאטל עברה באותה תוצאה את אריזונה ויוסטון ניצחה במינסוטה 1:4 עם שבעה ושמונה של וואנדי רודריגז.

הבולפן המשובח והאיכותי של המטס שוב החריב כל דבר שזז, וטמפה ביי ניצחה ב"סיטי פילד" 6:10, כשבי ג'יי אפטון רחוק רק טריפל מסייקל. מארק בהרלי הגיש שבעה והכיש שלושה, הוייט סוקס הכניעו את סינסינטי 1:45. הרדס, לאחר פתיחה טובה, ירדו למאזן חצוי של 34:34. טורונטו נמלטה מסוויפ בוושינגטון כשגברה עליה 4:9.

מי שלא נחלצה מטאטוא ביתי היא פילדלפיה, שנוקתה בפעם השניה ברציפות בביתה, הפעם על ידי בולטימור. שבעה וארבעה של ג'רמי גאת'רי העניקו לאוריולס ניצחון 1:2, הפיליז סיימו מסע ביתי עלוב של שלוש סדרות במאזן 8:1. שיקגו קאבס לא נזקקה הפעם לנסים מידי קרי ווד וטאטאה את קליבלנד עם ניצחון 2:6. סן דייגו גברה על אוקלנד 1:4.

את הקינוח ניתן לגדול מכולם - אלברט פוחולס הבהמי, שירה לגראנד סלאם והוסיף עוד הומר (סך הכל 26 העונה) ב-5:12 של סט. לואיס על קנזס סיטי. הקרדינלס טאטאו את הסדרה, כשהם רושמים עשר, שבע ו-12 ריצות. טוני לה רוסה זכה בניצחונו ה-2,500 כמאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully