וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה לגזל: תודה, ושלום

דור בלך

22.6.2009 / 1:56

ההנהלה הודיעה לקשר כי חוזהו לא בתוקף והוא אינו חלק מהסגל. נציגי השחקן טוענים שהקבוצה לא עמדה בתנאי השחרור, וכי החוזה בתוקף

הנהלת מכבי נתניה שלחה לרביד גזל אמש (ראשון) מכתב בו הודיע לו כי חוזהו לעונה הבאה אינו בתוקף, ולכן אין צורך שיתייצב לפתיחת אימוני הקבוצה ביום רביעי. הקשר, שגדל בקבוצה ונחשב על ידי האוהדים לאחד מסמליה של הקבוצה והיה חלק חשוב במערך של לותר מתיאוס בעונה הבאה, חתם בקיץ שעבר על חוזה לשנתיים, כשלנתניה אופציה לצאת מהחוזה לשנה הבאה אם תודיע על כך לשחקן עד ה-15 ביוני, אלא שלטענת השחקן לא התקבלה שום הודעה כזו - בכתב או בעל פה.

למעשה, גם לאחר התאריך הנקוב, המשיכו בנתניה במשא ומתן עם גזל על קיצוץ בחוזהו, כשבנתניה דרשו ממנו לקצץ מעל למחצית משכרו, וזה בתגובה סירב, אך הסכים לבוא לקראת המועדון ולקצץ אחוז מסוים. בנתניה הודיעו לנציגיו כי ימשיכו במשא ומתן בקרוב, אך אתמול, כאמור, שלחו לו את המכתב המודיע כי אינו חלק מהקבוצה. פרקליטתו קרן שטיינפלד צפויה לשלוח הבוקר מכתב תגובה לנתניה, בו תטען כי עקב אי ההודעה על ביטול החוזה, החוזה בתוקף והשחקן לא מתכוון לוותר עליו. בגזל מתעניינות מספר קבוצות בליגת העל, בהן הפועל באר שבע, ויתכן ונתניה תשחררו בחינם במידה ובאר שבע תעמוד במלוא חוזהו, עם זאת, בגזרת גזל שוקלים לתבוע את נתניה על הפרת החוזה.

לאחר הודעתו של דניאל יאמר על רצונו למכור את הקבוצה, גברה התכונה סביב תוכנית האוהדים לרכוש את המועדון ולנהל אותו במסגרת הדומה לזו שנהוגה בליגה הספרדית. האוהדים נפגשו בשנית עם עודד מכנס שנלהב מאוד מהרעיון והביע נכונות להיות אחד מראשי המהלך ולעזור להם, כשביום רביעי יפגשו אוהדי נתניה עם קברניטי הפועל קטמון, כשמכנס עשוי לקחת חלק בפגישה.

האוהדים גם פנו לעיריית נתניה וביקשו לקבוע פגישה עם ראש העיר מרים פיירברג-איכר, וצפויים לפגוש בה בימים הקרובים. לשיטתם של האוהדים, העירייה תתמוך בקבוצה בסכום דומה לזה שמעמידה העירייה כעת, או תגדיל את התמיכה כשבתמורה מחלקת הנוער של המועדון תחת הנהלתם תהפוך לחינמית לילדי העיר שיוכיחו כישורים מספקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully