וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים משבת לשבת

27.6.2009 / 15:56

מה חושב ג'רד וויבר על הדרבי עם האח ג'ף, מה מציק לאנדרה אית'ייר אחרי משחק של שלושה הומרים ולמה נמאס ללו פינלה?

1. "לפחות משהו אחד טוב יצא מהמשחק הזה - ההורים שלי קיבלו חולצות יפות" - ג'רד וויבר מלוס אנג'לס איינג'לס אחרי ההפסד לאחיו ג'ף והדודג'רס. ההורים (בתמונה) תפרו שעטנז ממדי הקבוצות.

2. "מרוב הבולפנים בליגה לא רואים ממש את המשחק. זה די נורא, אבל לפחות אני יודע שיכול להיות שאגיש כל יום" - פיל יוז מהיאנקיז מוצא את הצד הטוב בהזזה שלו לבולפן.

3. "היו לנו 12 חבטות, אבל חבטות לא מנצחות משחקים. חבטות עם רצים בעמדת הבקעה כן מנצחות משחקים, ואת זה לא היה לנו" - אחרי ניצחון או אחרי הפסד (כמו במקרה הזה), תמיד טוב ללכת למני אקטה, מאמן וושינגטון.

4. "אני מתכוון ללכת, ללכת וללכת. או שזה יהיה 'ללכת וללכת' בעבודה הזו, או שזה יהיה 'ללכת וללכת' במקום אחר" - טוני לה רוסה, מאמן סט. לואיס, מסביר מה הוא מתכוון לעשות באוקטובר הקרוב, כשימלאו לו 65.

5. "אני חושב שהתפנקנו. כבר זכיתי לשחק במארלינס ולראות איך הקבוצה האורחת הביאה יותר קהל" - מייק לואל מבוסטון מסביר מה קרה בוושינגטון, כשמתוך 42 אלף הצופים באיצטדיון היה רוב מכריע דווקא לקבוצתו.

מה מפחיד את לסטר?

6. "מפחיד לראות אלה עפה ככה. חשבתי שהליגה עושה מחקרים על הדברים האלה" - ג'ון לסטר מבוסטון לא מבין איך האלה השבורה של אלייז'ה דוקס מוושינגטון טסה עד לניק גרין וכמעט גרמה לפציעה אכזרית לשורטסטופ של הרד סוקס.

7. "אם נשים שמונה ריצות בכל פעם שאהיה מורחק, אדאג לזה בחישובים שלי לפני המשחק" - ג'ו ג'ירארדי, מאמן היאנקיז, מצא נוסחה לעורר את קבוצתו.

8. "באסטרוס חשבתי יותר מדי. עכשיו אני מתרכז בלשחק" - פרננדו נייבה מהמטס מסביר מה גורם ליכולת הטובה שלו.

9. "אני מעדיף לא לחשוב על זה, זה מתסכל אותי, אבל החבר'ה דאגו להזכיר לי את זה הלילה" - אנדרה אית'ייר מהדודג'רס מוצא סיבות לייאוש אפילו אחרי משחק של שלושה הומראנס, כשבלוס אנג'לס זוכרים ש-13 מ-14 ההומרים שלו העונה נחבטו בדודג'רס סטדיום.

10. "נמאס לי לעצום עיניים. אין לי כוח לענייני משמעת, הוא פשוט לא יהיה בהרכב מחר וזה הכל" - לו פינלה, מאמן שיקגו קאבס, לאחר שהורה למילטון בראדלי להתלבש וללכת הביתה. בראדלי כילה את זעמו במכונת השתיה על ספסל הקאבס לאחר שפסל במשחק מול הוייט סוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully