וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר של יאמר: 6 מיליון דולר

דור בלך

21.6.2009 / 15:51

לאור המצב הכלכלי הרעוע, הבעלים של מכבי נתניה מוכן למכור את המועדון, כולל השחקנים הבכירים, תמורת הסכום הנקוב. הקבוצה לא תשלח נציג להגרלת המשחקים באירופה

המצב הכלכלי במכבי נתניה ממשיך לתת את אותותיו, והערב (ראשון), נודע כי הבעלים הנוכחי של המועדון, דניאל יאמר, מוכן למכור את הקבוצה, כולל השחקנים הבכירים שנמצאים תחת חוזה, תמורת 6 מיליון דולר.

במידה ולא יימצא רוכש, תמשיך נתניה במסכת הקיצוצים שהחל יאמר, כשהוא מאמין בכך שיוכל למכור את איתי שכטר, אלמוג כהן, ביוואן פרנסמן וזאביק חיימוביץ בסכום נאה ולקצץ הפסדים. כזכור, גם את קבוצתו לשעבר, סנץ הסלובקית, ניסה דניאל יאמר למכור, אך ללא הואיל, ולבסוף העביר אותה בחינם למאמן הקבוצה ג'וזף וואלוביץ', כששנה לאחר מכן הקבוצה חדלה מלהתקיים. עוד קודם לכן ניסה הגרמני למכור אותה עבור מיליון דולר באיביי, אך לא זכה ולו להצעה אחת.

בתוך כך, הקיצוצים במועדון ממשיכים, ופוגעים בכל תחומי הניהול. בהנהלת הקבוצה החליטו לחסוך את עלות הטיסה להגרלת המשחקים לליגה האירופאית ואת השהות בז'נבה, והפעם לא יישלח נציג להגרלה. בעוד בעבר נשלח נשיא הכבוד מוטל'ה שפיגלר או נשיא הקבוצה גיל לב להגרלה ולקוקטייל החגיגי, הפעם נתניה מינתה את מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו (שמגיע כנציג הכתומים) גם כנציגה שלה, ובנתניה ייאלצו להסתפק בצפייה בטלוויזיה בהגרלת המשחקים, ובכך לחסוך כמה מאות דולרים.

מהנהלת נתניה נמסר בתגובה: "לא מצאנו לנכון לשלוח את קובי או את גיל לייצג את המועדון בהגרלה, בשל הרצון שלנו לא לבזבז משאבי ניהול וזמן חשוב בהכנות לעונה הבאה, בה אנו עסוקים בשלב זה. לכן ביקשנו ממשה דמאיו לייצג אותנו בהגרלה וליצור את הקשר מול הקבוצה שתוגרל".

קשר אחווה עראבה בעונה שעברה, מחמוד עבאס, אשר נבחן בקבוצה לקראת סיום העונה שעברה, על סף סיכום במועדון. הקשר, שכבש ארבעה שערים בעונה שעברה ועזר לעראבה לזכות באליפות ליגה א' ולעלות לליגה הלאומית, הותיר רושם חיובי על נתי עזריה וצפוי לחתום לשנתיים במועדון. עם זאת, החתמתו מותנת בשחרור מספר שחקנים בכירים כדי לפנות מקום בתקציב, אך עבאס אמור להגיע לפתיחת האימונים ביום רביעי גם אם לא יחתום.

בנתניה החלו להתפשר והחליטו עקרונית כי יסכימו להשלים את שכרו של דדי בן דיין בקבוצה בה יחתום לשכרו בנתניה - כ-220 אלף דולר לעונה, כשההערכה היא שיצטרכו לשלם בין 30 ל-40 אלף דולר. נציגו של סיאבונגה נקוסי הודיע לנתניה כי הוא מתכוון להמשיך בקבוצה ונכון לעכשיו לא מחזיק בהצעות מקבוצות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully