וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א מוכנה לשלם מיליון דולר עבור פרנסמן ושכטר

האדומים מאוד מעוניינים בשני שחקני מכבי נתניה, שעשויים להגיע בשבוע הבא. אבוטבול חתם לחמש שנים נוספות, וואליד באדיר לאחת

ההכנות של הפועל תל אביב לעונה הבאה ממשיכות, והיום (ראשון), מתברר כי בקבוצה מוכנים לשלם כמיליון דולר עבור איתי שכטר וביוואן פרנסמן, שחקני מכבי נתניה, בכדי להעביר את השניים לוולפסון. בנתניה עדיין מתעקשים על סכום גבוה יותר, אך שני הצדדים מאמינים כי הדברים ייסגרו בסופו של דבר, ככל הנראה עד השבוע הבא, זאת בשל רצונה של נתניה לקצץ בתקציבה באופן משמעותי. גם דדי בן דיין עדיין מועמד, אבל בהפועל לא מתכוונים לשלם את שכרו העומד על כ-240 אלף דולרים לעונה, וכרגע נראה כי מגן נבחרת ישראל לא יגיע לוולפסון.

קפטן הקבוצה, וואליד באדיר, סיכם היום על המשך דרכו במועדון. הבלם צפוי לחתום לעונה אחת, ובתומה ישלים ארבע שנים באדום. מלבד באדיר, בקבוצה רוצים לסיים את המשאים ומתנים עם כל השחקנים עד השבוע הבא, כולל גם את זה עם מיכאל זנבדרג, שאמור לחתום בימים הקרובים. לאחר מכן, יישבו עם ביבראס נאתכו, ערן זהבי ומהראן לאלה בכדי לדון על הארכת חוזהם במועדון. בהפועל בינתיים לא מתרגשים מהאיומים של דודו של לאלה, פואד פארס, שאמר אתמול "בהתנהגות כזאת, לאלה לא ימשיך בהפועל", ומאמינים הדיונים בין שני הצדדים יסגרו בשבוע הבא.

בינתיים, שי אבוטבול סיכם היום לחמש שנים נוספות במועדון. לאחר משא ומתן מתיש בין הצדדים, שאף עמד בפני פיצוץ, הוחלט שהקשר ימשיך בקבוצה. אבוטבול הורד מדרישותיו, שעמדו על כ-160 אלף דולר לעונה במשך שלוש שנים, ובמקום זאת ישתכר כ-110 אלף דולר בעונה למשך חמש שנים.

אבוטבול אמר לאחר הסיכום: "אני מאושר להמשיך במועדון בשנים הקרובות, הפועל תל אביב היא המשפחה השנייה שלי". אבוטבול בן ה-26 גדל בהפועל תל אביב משחר נעוריו, ועוד כקשר צעיר סומן כיורשו הפוטנציאלי של יוסי אבוקסיס. אבוטבול נפצע בקרסולו באמצע העונה שחלפה במשחק הקבוצה נגד סכנין, לאחר תיקול עם אוקוצ'ה, ונזקק לניתוח שהשבית אותו להמשך העונה.

התקשורת הבולגרית מפרסמת היום שקשר הקבוצה בעונה וחצי האחרונות, דימיטאר טלקיסקי, לא מחזיק בהצעות משביעות רצון מקבוצות אחרות וכי הוא מעוניין להישאר בהפועל תל אביב. על פי הדיווחים הקשר צפוי לפתוח בשיחות עם ראשי המועדון בימים הקרובים וכל זאת בהתאם להחלטתה של אלי גוטמן.

עדכון ראשון: 21/06/09, 13:03
עדכון אחרון: 21/06/09, 16:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully