וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תדרוש גם מחרזי לקצץ בשכרו

21.6.2009 / 12:42

באלופה לא ייוותרו לבלם למרות הסערה סביבו. שחר מציע לשכטר 40 אלף דולר פחות מהפועל ת"א. חיפה עוקבת אחרי בלם וחלוץ נוספים מנבחרת דרא"פ

מכבי חיפה מתכוונת לדרוש גם מאלון חרזי לקצץ בשכרו בעונה הבאה, וזאת למרות הסערה שהתפתחה סביבו בתקופה האחרונה. בחיפה טוענים כי "חרזי אינו שונה משחקן אחר ואף צריך לשמש דוגמא לשחקנים הצעירים". נראה כי בנוגע לחרזי הקיצוץ יהיה פחות מאסיבי, על מנת שלא לגרום לבלגאן סביבו.

במכבי חיפה ממשיכים בניסיונות להתחמש לקראת הקיץ הקרוב. בימים האחרונים בדקו בחיפה אפשרות לצרף מספר שחקנים מנבחרת דרום אפריקה, בהם בלם הנבחרת אינוסנט מדלדלה (23), שמחזיק בלא מעט הצעות מאירופה. בחיפה עוקבים גם אחר החלוצים קטלגו משאגו (נבחן בחיפה בקיץ האחרון) וקטלגו מפלה (24), ששייך אף הוא לסגל הנבחרת. במועדון טוענים כי מול אף אחד מהשחקנים לא מתנהל כרגע משא ומתן. "קיבלנו מלאי של שמות שאנחנו בודקים. אנחנו בודקים אופציות נוספות, נפנה אליהם במידת הצורך", אישר גורם בקבוצה את מועמדותם.

ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן מתרחקים בינתיים מהקבוצה בגלל עלויות כספיות. שמו של איתי שכטר, שהוזכר לאחרונה כמועמד, שוב עלה, אבל בחיפה מוכנים להציע לו 40 אלף דולר פחות בהשוואה להצעה של הפועל תל אביב. במצב שכזה, הסיכוי ששכטר יחתום בחיפה נמוך. שכטר חתם ביוני 2007, כלומר לפני כשנתיים, על חוזה מחודש בנתניה לארבע שנים. האדומים מציעים לשכטר את החוזה הנוכחי שלו בנתניה (כ-140 אלף דולר בעונה, לא כולל מענקים). ייתכן שעוד השבוע תיפגש ההנהלה עם סוכנו, גלעד קצב, במטרה לברר גם את עלויות שחרורו מנתניה.

ירו בלו יצטרף ביום ב' לאימונים

כזכור, בחיפה כבר החלו בימים האחרונים לגשש סביב חלוץ אייאקס קייפטאון, מבוטי קנייזה (26), שהגיע עם קבוצתו להסכם הדדי על ניתוק הקשר. יו"ר הקבוצה, ג'ורג' קומיטיס, אישר כי חיפה מעוניינת בשחקן. השחקן כבש העונה 16 שערים ב-24 הופעות במדי אייאקס קייפטאון, ממנה הגיע ת'מבינקוסי פנטאני. בעונה שעברה הוא רשם שמונה כיבושים בקייזר צ'יפס. השנה הופיע פעמיים במדי נבחרת דרום אפריקה, אך לא הצליח לפלס דרכו לסגל הבפאנה בפאנה לגביע הקונפדרציות.

כפי שפורסם לפני שבועיים בדיוק, חיפה החליטה להגביר את המאמצים למכור את המגן השמאלי שלה, פיטר מסיללה. במועדון טענו אז כי אחת הסיבות לכך היא ששיתופו בפתיחת העונה מוטל בספק בגלל ניתוח בקע שעליו לעבור, ובנוסף גביע הקונפדרציות שעשוי להאמיר את מחירו. ההערכה היא שחיפה תדרוש לא פחות ממיליון יורו עבור השחקן. "אי אפשר למצוא מגן שמאלי טוב יותר לנבחרת דרום אפריקה", זכה השחקן לשבחים בארצו. בחיפה עדיין מנסים לצרף את המגן דדי בן דיין. אם תוגש הצעה על מסיללה, יואץ המשא ומתן איתו.

החלוץ ירו בלו נחת בישראל ואמור לעבור עוד היום בדיקות רפואיות במטרה להצטרף לאימוני מכבי חיפה כבר ביום שני. במצבו הרפואי של החלוץ יניב קטן חלה הטבה והוא יחזור בצורה הדרגתית לאימונים. ביום חמישי תקיים חיפה משחק אימון בכפר גלים מול בני יהודה (שידור ישיר בספורט 1). ב-1 ביולי היא תצא למחנה האימונים באוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully