וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי רוזן שוחרר מהפועל פ"ת

21.6.2009 / 12:01

הקשר קיבל הודעה כי הקבוצה לא מעוניינת בו: "ההחלטה מקצועית". החל המו"מ עם הבלם מטיאס. גל כהן עבר לאשדוד תמורת אמיר לביא

קשר הפועל פתח תקוה, יוסי רוזן, קיבל הודעה מהקבוצה כי הוא משוחרר ולא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. למועדון הייתה אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. היו"ר דני לוי מסר בתגובה: "הסיבה לשחרורו מקצועית בלבד והתקבלה על ידי דני ניראון". הקשרים מרק גורמן וכפיר דר יהוו חלק מהרוטציה בעונה הבאה ויאבקו על מקומם בהרכב.

בקבוצה מתכוונים להתחזק בשני זרים בעמדות הקשר ההתקפי (מחליף לג'וניור ויסה) והחלוץ (מחליף לפטי נימבה). שלושת הקמרונים שהוזכרו כמועמדים לקבוצה, ששניים מהם משחקים בעמדות האלה, מתרחקים מהקבוצה ולא בטוח שיגיעו למבחנים. הבלם סטיבן אופיי ישוחרר אם בלם נבחרת טוגו, עמנואל מטיאס, יוחתם. הכוונה היא לצרף את הבלם בן ה-23, שמתופקד גם כמגן ימני, לפני היציאה למחנה האימונים או במהלכו. "אנחנו רוצים אותו מאוד", אישר לוי. המשא ומתן יחל היום (ראשון) בפגישה עם סוכנו. בקבוצה בונים בעונה הבאה גם על המגן השמאלי ניסן אלקלעי, שהגיע מבית"ר טוברוק, וזאת משום שהם נתקלים בקשיים להמשיך את ההתקשרות עם אבי ריקן, שהציג יכולת טובה בעונה שעברה. בית"ר ירושלים הבהירה כי היא מעוניינת במגן לעונה הבאה.

בקבוצה עדיין בודקים אפשרות לצרף מגן ימני, כאשר המגן הימני יניב צ'צ'יאן הוא אחת האופציות. גם המגן-קשר שגיב כהן עשוי לשחק בעמדה הזאת. גם שמו של אלי אברבנל הוזכר, אך סיכויו להגיע נמוכים מאוד. הבלם לירון זרקו אמור להשיב ביממה הקרובה על ההצעה שהגיש לו דני לוי. בתוך כך סיכמה הקבוצה על העברתו של הבלם גל כהן למ.ס אשדוד, במתורה לשחקן אמיר לביא וסכום כסף.

בנושא אחר: המועדון פנה בימים האחרונים למספר סוכני שחקנים וביקש מהם לנסות ולמצוא קבוצה לשוער שביט אלימלך ולחלוץ פטי נימבה. שני השחקנים עדיין לא קיבלו הצעה רצינית מאף קבוצה בליגת העל.

כפי שפורסם אתמול, החלוץ שמעון אבוחצירה המריא ליוון על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולהצטרף ללאריסה היוונית. אבוחצירה: "אני מקווה לחתום ולהצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully