וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדרבי של הוויברים חוקים משלו

21.6.2009 / 12:21

ג'ף האנדרדוג גבר על אחיו ג'רד, הדודג'רס קטעו את הרצף של האיינג'לס עם 4:6. בקט השבית את אטלנטה, עוד מהפך מאוחר לקאבס

תוצאות משחקי הלילה ב-MLB:

שיקגו קאבס - קליבלנד 5:6
קנזס סיטי - סט. לואיס 7:1
דטרויט - מילווקי 5:9
ניו יורק מטס - טמפה ביי 3:1
וושינגטון - טורונטו 3:5
פילדלפיה - בולטימור 6:5
בוסטון - אטלנטה 0:3
פלורידה - ניו יורק יאנקיז 1:2

סינסינטי - שיקגו וייט סוקס 10:8
מינסוטה - יוסטון 6:5
קולורדו - פיטסבורג 7:9
לוס אנג'לס איינג'לס - לוס אנג'לס דודג'רס 6:4
סן דייגו - אוקלנד 6:3
סן פרנסיסקו - טקסס 1:2
סיאטל - אריזונה 3:7

קולורדו בשוונג, גם וושינגטון

המפגש המתוקשר בין האחים לבית וויבר הוכרע באופן לא צפוי, כשג'ף, עם חמישה אינינגים, עזר לדודג'רס לנצח את ג'רד (שש ריצות חובה) באנהיים 4:6. לאיינג'לס היה זה הפסד ראשון לאחר שבעה ניצחונות רצופים. "ניסיתי להתקשר אליו כמה פעמים לפני המשחק והוא לא התייחס, אין לי מושג מה עבר לו בראש", אמר ג'רד.

ג'וש בקט מבוסטון היה חד, הרשה חמש חבטות בלבד בתשעה אינינגים של עבודה, סילק שבעה חובטים בסטרייקאאוט והרד סוקס ניצחו את אטלנטה 0:3. קולורדו ממשיכה לתת בראש, עם 7:9 על פיטסבורג וניצחון 14 ב-15 המשחקים האחרונים. קרי ווד מקליבלנד שבר שמירה בפעם השניה ברציפות מול קבוצתו לשעבר שיקגו קאבס, והקאביז ניצחו 5:6 לאחר 13 אינינגים. סט. לואיס שוב לא התקשתה מול קנזס סיטי וגברה עליה 1:7.

דטרויט עברה בבית את מילווקי 5:9. יכולת מצוינת של ג'יימס שילדס מטמפה ביי (שבעה וארבעה) עזרה לו להנחיל הפסד שני ברציפות ליוהאן סנטנה והמטס - 1:3. וושינגטון ממשיכה במסע ההצלחות שלה עם ניצחון רביעי ברציפות, 3:5 על טורונטו. פלורידה גברה בביתה על היאנקיז 1:2, שבעה וחמישה לג'וש ג'ונסון.

סיאטל גברה על אריזונה 3:7, כשהדיאמונדבקס מחכים לחדשות במצבו של ברנדון ווב, שייתכן שסיים את העונה. סן פרנסיסקו ממשיכה בדהירה, הפעם עם 1:2 על טקסס. שיקגו וייט סוקס לא הפליאה בהגשה אבל כן בהתקפה, עם 8:10 על סינסינטי. יוסטון הצליחה לגמול למינסוטה עם 5:6 במטרודום, פילדלפיה עדיין לא מצליחה לנצח בבית, כשהפעם ריאן מדסון ניתץ שמירה א-לה-בראד לידג' וספג שלוש ריצות חובה בהפסד 6:5 לבולטימור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully