וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאור פישר: "אני כבר לא כועס על התוקפים"

איתן נוח

21.6.2009 / 9:34

כדורסלן מכבי תל אביב, שנדקר בפניו בחודש מרץ, נכנס לדיון נגד תוקפיו בבית המשפט המחוזי והיה סלחני: "דברים כאלה קורים"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

כדורסלן מכבי תל אביב דיאור פישר נחת ביום שישי בארץ, כדי להעיד במשפט תוקפיו בבית המשפט המחוזי בתל אביב. פישר נדקר בפניו בחודש מרץ מחוץ למועדון ה"מנדיס", והיום (ראשון) הגיע לבית המשפט כשהוא מעוניין לשים את הכל מאחוריו. "אני הולך לספר בפנים את מה שקרה", אמר פישר לפני שנכנס לדיון, "אני לא כועס עליהם כבר. שמו אותי בחדר עם אחד הנאשמים ודיברנו בינינו, ככה שאני לא כועס. דברים כאלה קורים".

"לא הייתי מעורב בקטטה"

לאחר שאמר את הדברים נכנס פישר לבית המשפט, כשגם אביו, ששמו נקשר לפרשה, מסר עדות. "הייתי במועדון ובחור נכנס בי. ביקשתי ממנו להירגע. לאחר מספר דקות מסרה לי החברה של דיאור שאותו בחור אמר שיהרוג אותי. אני לא יודע למה ואני לא יודע מה קרה אחרי כן. לא הייתי מעורב בקטטה".

פישר אמר: "הגעתי למנדי'ס בסביבות 1 בלילה ביחד עם אבי. הזמנו שם שני משקאות. כשהגעתי היינו לבד ולאחר כמה זמן התחילו להגיע חבריי לקבוצה. בשלב מסוים סיפר לי אבי על עימות עם בחור במועדון וחברתי סיפרה לי שאותו בחור שנתקל בו איים להרוג אותו. ביקשתי מצ'רלס גיינס לבוא אתי החוצה ולמצוא את החבר'ה האלה. אחרי שיצאנו לא ראינו אף אחד וחזרנו. בתוך המועדון סיפר לי אבא שלי שהבחור שנתקל בו התנצל בפניו. בסביבות 3:30 לפנות בוקר יצאנו וחברה שלי סיפרה לי שאותם בחורים רבים עם טריי סימונס ובן דודו בחוץ. כשהגעתי לשם ניסיתי לברר מה קורה וקיבלתי מכה. אחרי זה הפרידו בינינו, חזרתי למועדון ושוב יצאתי. ניגשתי אל האנשים, לא ידעתי איך יגיבו בגלל מבנה הגוף וצבע העור שלי. כל מה שאני זוכר אחרי זה הוא שאמרו לי שהפנים שלי חתוכות".

פישר סיפר במהלך העדות על כך שבעקבות הפציעה הוא לא יכול להרכיב יותר עדשות מגע, לא יכול למצמץ בעין שמאל ונזק נגרם לעצב העין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully