וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר קליצ'קו שמר על החגורות

21.6.2009 / 9:28

האוקראיני ניצח את רוסלאן שגאייב בנוקאאוט טכני בסיבוב ה-9, וימשיך לכהן כאלוף ה-IBF, IBO ו-WBO. "הוא עשה הכל, הייתי יותר טוב"

נוקאאוט טכני בסיבוב התשיעי סגר אתמול (שבת) את סיפור הקרב בין אלוף העולם באגרוף במשקל כבד, ולדימיר קליצ'קו, לבין האוזבקי רוסלאן שגאייב. האוקראיני שמר על תואר אלוף ה-IBF, IBO ו-WBO כשבהפוגה בין הסיבוב התשיעי לעשירי שופט הזירה חדל את הקרב ו-61 אלף צופים בגלזנקירשן, גרמניה, ראו את קליצ'קו צולח עוד משוכה, לאחר שעינו השמאלית של שגאייב לא חדלה מלדמם. בתוך כך זכה קליצ'קו גם בתואר של המגזין "רינג".

"הלילה אני והצוות שלי ניצחנו אלוף גדול, והייתם עדים לזה", אמר קליצ'קו, שהנחיל לשגאייב הפסד ראשון בקריירה המקצוענית שלו. הקרב נערך באיצטדיון הכדורגל של שאלקה 04, והצופים קיבלו קרב מרתק בין שניים מהמתאגרפים הגדולים כיום. "אי אפשר לצפות את שגאייב, הוא לוחם נהדר", החמיא קליצ'קו ליריבו, "הוא עשה הכל כדי לנצח אותי, אבל הייתי יותר טוב".

קליצ'קו (1.99 מטר) שמר על תוארו אחרי שהפיל את שגאייב בסיבוב השני, עם קומבינציית שמאל-ימין. שגאייב התקשה להתאושש מזה ולא הצליח לפגוע בקליצ'קו לאורך הקרב, וספג ג'אבס בהמשך, שגרמו לו לדמם בקביעות. בסיבוב השישי עינו השמאלית של שגאייב התנפחה לגמרי, אבל השופט הורה להמשיך בקרב. שגאייב הצליח להנחית כמה מהלומות גוף, אך ללא הועיל. הניצחון הלך לאוקראיני. "זה לא היה היום שלי", סיכם שגאייב, "זה היה הלילה של ולדימיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully