וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”עם התנהלות כזו, לאלה לא יהיה בהפועל”

דודו של מהראן לאלה הביע את כעסו על הפועל ת"א, לאחר שפוצץ המשא ומתן בין הצדדים: "להגיד שהראל עשה לי טובה, זו חוצפה"

פיצוץ בין מהראן לאלה להפועל תל אביב. בסביבתו של החלוץ מרגישים פגועים מהתנהלות האדומים בכל הקשור לחוזה של לאלה לעונה הבאה, וכפי שנראה כעת החלוץ לא ימשיך בעונה הבאה במדי הפועל.

שורש הוויכוח בין הצדדים נובע מהסכם עליו חתמו הצדדים בעונה שעברה. כידוע, אלי גוטמן הימר על לאלה והפועל הציעו לחלוץ במה בליגת העל תמורת חוזה נמוך של פחות מ-40 אלף דולרים. לאלה ודודו פואד פארס, שמחזיק בכרטיס השחקן שלו, השתכנעו לחתום למרות החוזה הנמוך, אבל עוד לפני שחתמו סיכמו בעל פה עם שחר בן עמי כי אם יוכיח את עצמו יקבל לאלה שדרוג משמעותי בעונה הבאה.

בתחילת העונה הדברים עוד נראו רחוקים, אבל ככל שהעונה התקדמה כך החלוץ הדרוזי שידרג את עצמו והפך להיות בורג מרכזי. הפועל לא נשארה אדישה ליכולתו של השחקן וללא בקשתו שכרה לו דירה ודאגה לו לרכב. לאלה הפך לתגלית העונה באדום ואף סיכן את בריאותו כאשר שבועות שיחק עם זריקה למרות שבר מאמץ ברגלו בכדי לעזור לקבוצה במאבק האליפות.

לקראת סיום העונה הדברים היו ברורים והפועל הודיעה לחלוץ כי בכוונתה לשבת על חוזה חדש עימו. מאז, יותר מחודש, לטענת דודו של השחקן, בהפועל פשוט מתעלמים מהחלוץ למרות שגם הוא וגם לאלה ביקשו מספר פעמים לשבת על חוזה חדש.

פארס: "לא מפחד מבוררות"

"עם התנהלות כזו, נכון לעכשיו מהראן לא יהיה בהפועל תל אביב", אמר פארס. "לא נתקלתי בחוסר יחס שכזה. כנראה בהפועל לא ממש רוצים אותו. חודש שמהראן ואני ממתינים שמישהו ידבר איתי ואף אחד לא טורח להרים את הטלפון. איך אתה תרגיש אם ככה ינהגו בך? מהראן ואני ואפילו הסוכן שלו ליאור רוזנטל התקשרנו וניסינו להבין מדוע הדברים מתעכבים. רק אחר כך הרמתי טלפון לאלי גוטמן שיסביר לי משהו שאני לא יודע לגבי מהראן. היו"ר אמיר לובין טוען שהוא דיבר איתי ושבשיחה שלי עם גוטמן, צעקתי עליו. לא היה ולא נברא. אני יודע שגוטמן מאוד מעריך את מהראן והוא אמר זאת יותר מפעם אחת, אבל עם פרגונים לא הולכים למכולת.

"שאף אחד לא יחשוב אחרת, אני אוהב את המועדון וגם מהראן", המשיך הדוד הפגוע. "הפועל נתנו לו את הבמה ואוהדים חיבקו ועודדו אותו לאורך כל העונה, אבל צריך לשעבד אותו רק בגלל זה? שאף אחד לא ישכח גם מה שמהראן עשה העונה בהפועל. הם חייבים לזכור שזה לא אומר שבלי הפועל תל אביב מהראן לא קיים. אני יכול להבטיח כי גם אם הוא לא יהיה שם הוא ימשיך להתקדם, ולא חסרות לנו הצעות ממקומות אחרים וגם אם נצטרך להגיע לבוררות אז נגיע, אני לא מפחד.

"להגיד שמוני (הראל – ע.ג.) עשה לי טובה, זו פשוט חוצפה. צריך להיות תירוץ מאוד משכנע על ההתנהלות הזו עד היום ורק אם הראל לא היה מעורב בזה אשב איתו בשמחה. חשוב לי להגיד שבאמת כואב לי על אוהדים, אבל הם חייבים להבין שאילצו אותנו להתנהג כך. את האהבה שנתנו לו האוהדים בהפועל הוא לא ישכח בחיים, ואם זה תלוי בו אין מקום אחר שהוא רוצה לשחק, אך לא הוא יזם את זה, אלא התנהלותה של הקבוצה הביאה למצב הזה", חתם את הדברים דודו של מהראן.

בהפועל תל אביב העדיפו לא להגיב בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully