וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיינג'לס מאותתים לעקיפה

20.6.2009 / 12:12

ניצחון שביעי ברציפות לקבוצה מאנהיים על הדודג'רס, 4:5, מרוחקת רק חצי משחק מטקסס. א-רוד נח, היאנקיז ניצחו את המארלינס

תוצאות משחקי הלילה ב-MLB:

שיקגו קאבס - קליבלנד 7:8
דטרויט - מילווקי 4:10
וושינגטון - טורונטו 1:2
פילדלפיה - בולטימור 7:2
פלורידה - ניו יורק יאנקיז 5:1
בוסטון - אטלנטה 8:2
סינסינטי - שיקגו וייט סוקס 3:4
ניו יורק מטס - טמפה ביי 3:5

מינסוטה - יוסטון 2:5
קנזס סיטי - סט. לואיס 10:5
קולורדו - פיטסבורג 3:7
לוס אנג'לס איינג'לס - לוס אנג'לס דודג'רס 4:5
סיאטל - אריזונה 3:4
סן דייגו - אוקלנד 7:5
סן פרנסיסקו - טקסס 4:6

מה עובר על הפיליז?

לאחר שכבר הייתה בפיגור של יותר מארבעה משחקים מטקסס, נושפת לוס אנג'לס איינג'לס בעורפם של הריינג'רס, אחרי ניצחון 4:5 על הדודג'רס והפסד של הטקסאנים, 6:4 בסן פרנסיסקו. הומר של חואן ריברה באינינג השמיני שבר שוויון, כשבפריסקו כשל רנדי ג'ונסון לעשות את העבודה ולהשיג ניצחון 301 בקריירה, אבל הסתייע ביכולת התקפית סבירה של חבריו, שהכניעו את סקוט פלדמן והריינג'רס.

אחרי הביזיון הביתי מול וושינגטון, נתנו היאנקיז לאלכס רודריגז לנוח, ואנדי פטיט החזיר להם את הצבע ללחיים. 35 אלף צופים, קהל לא שגרתי במיאמי, ראו את פטיט מגיש שבעה אינינגים ומסלק שבעה חובטים בסטרייקאאוט בניצחון 1:5 על פלורידה. הפסים צימקו את הפיגור בבית מבוסטון לשני משחקים, לאחר הפסד של הרד סוקס 8:2 לאטלנטה. הומר לנייט מקלאות', ניצחון ליפני קנשין קוואקאמי על בן ארצו דייסקיי מאטסוזקה, שצלח ארבעה אינינגים בלבד והיה חלש כהרגלו.

פילדלפיה לא מצליחה להסתדר עם מגרשה הביתי, ושוב נחלה הפסד, 7:2 לבולטימור. הפיליז על מאזן רעוע ביותר של 20:13 ב"סיטיזנס בנק", כשבחוץ הם דווקא על המאזן הטוב בליגה - 9:23. דטרויט הספיקה לרשום עשר ריצות בשבעה אינינגים ועברה 4:10 את מילווקי, במשחק שקוצר בגלל גשם. שני הומרים למרקוס ת'יימס במשחק הזה. וושינגטון ממשיכה לצעוד למטרה שלה העונה (בערך 55 ניצחונות), עם ניצחון שלישי ברציפות - 2:1 על טורונטו.

המטס התאוששו מהתקופה הרעה לפחות רגעית עם 3:5 על טמפה ביי הבלתי יציבה. עוד הופעה טובה לפרננדו נייבה עם שישה ושלושה. אוקלנד ניצחה בסן דייגו 5:7, סיאטל עברה את אריזונה 3:4. מינסוטה ממשיכה בהצלחה במשחקי האינטרליג, עם 2:5 על יוסטון וניצחון עשירי של קווין סלואי (השני בליגה להגיע למאזן). סינסינטי גברה על שיקגו וייט סוקס 3:4 וסט. לואיס שוב שפכה מבול ריצות ב-5:10 על קנזס סיטי. הקאבס רשמו מהפך נאה מול קליבלנד, כשיצאו מפיגור 7:0 לניצחון 7:8 על קליבלנד. שני הומרים לדרק לי, כולל המשווה באינינג התשיעי. חבטת ניצחון לריאן ת'ריו בעשירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully