וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה בעקבות הפועל קטמון?

דור בלך

19.6.2009 / 19:13

קבוצת אוהדים מנסה לאגד מספיק חברים וכסף על מנת לרכוש את המועדון מדניאל יאמר: "זה יבטיח שאת הקבוצה ינהלו אנשים שאוהבים אותה"

הבלגאן סביב מכבי נתניה ממשיך, והפעם אלה אוהדי הקבוצה, שמחפשים פתרונות יצירתיים. מתברר כי קבוצת אוהדים, בראשות אבי ברכה, מנסה לאגד בימים אלה מספיק חברים כדי להעביר את הקבוצה מידיו של יאמר לניהול האוהדים, כפי שנהוג בברצלונה וריאל מדריד. "יאמר גם ככה מנסה להיפטר מהקבוצה ורואים את זה בפעולות שלו, כך שהוא כנראה לא יעמוד בדרכנו", סיפר היום (שישי) ברכה. "נפנה אליו רק לאחר שנאסוף 5,000 אוהדים שיסכימו לקנות זכות ניהול ב-1,000 שקלים בשלב ראשוני - מה שיקנה לנו 5 מיליון שקלים, שיחד עם ההקצבה מהטוטו, הטלוויזיה ויתר ההכנסות הבסיסיסות נוכל להעמיד תקציב זהה או גבוה לזה שיאמר מציב העונה".

קבוצת האוהדים כבר זכתה לתמיכתו של עודד מכנס, שהבטיח לעזור בכל אשר ידרש, וביום רביעי הקרוב הקבוצה צפויה להיפגש עם מנהלי הפועל קטמון, כדי לשמוע מהם טיפים ועצות כיצד להוציא את התוכנית לפועל. בנוסף, מתכוונת הקבוצה לפנות לעירייה על מנת שתעזור להם לבצע את המהלך. "למכבי נתניה יש עשרות אלפי אוהדים, ואם הפועל קטמון הצליחו לגייס 1,000 אוהדים אנחנו נוכל לגייס 5,000", בטוח ברכה.

"אולי זה לא יהיה קל, ומדובר בתהליך ארוך, אבל זה יבטיח שאת מכבי נתניה ינהלו אנשים שאוהבים את הקבוצה, ולא בעלי אינטרסים שרק רוצים להרוויח על חשבון הקבוצה ובסוף זורקים אותה, ומשאירים אותה במצב כל כך גרוע שעדיף היה שלא יגיעו בכלל", הוסיף ברכה המתוסכל.

"הבעיה בנתניה היא ניהולית ולא תקציבית. בשלוש השנים האחרונות היה לנו תקציב גבוה אבל לא הישגים, וזה כי כבר מעל לעשור שיש לנו את אותו המנכ"ל שלא שואף להצלחה, ופרט אליו גם יתר חברי ההנהלה לא מוצלחים ולא יודעים לנצל את חולשת הליגה כדי להביא את נתניה לצמרת". הקבוצה כבר גייסה עשרות אוהדים מרחבי הארץ בתוך שבוע בלבד, והיא מאמינה כי תצליח להגיע ליעד ההתחלתי של 5,000 בתוך מספר חודשים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט אמש, קבוצת מינכן 1860 פנתה לנציגיו של אלמוג כהן, אך טרם למכבי נתניה, ולמעשה רק ראפיד וינה שלחה הצעה רשמית לדניאל יאמר לגבי כהן. השחקן עדיין מתלבט, ואם יראה כי יאמר מבקש סכומים גבוהים מדי, יעדיף להמשיך גם בעונה הבאה במכבי נתניה ולצאת אירופה בסיומה כשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully