וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוברי הבטיח מדליה

19.6.2009 / 14:01

הגולש הישראלי סיים שני שיוטים טובים והגדיל את הפער ל-15 נקודות והוא קרוב מאוד לזהב. משיח נכנס לשיוט המדליות. דוידוביץ' רביעית

השייט הישראלי שחר צוברי שמר היום (שישי) על המקום הראשון בדירוג הכללי של אליפות אירופה שנערכת בתל אביב, ונמצא בדרך הנכונה לעבר זכייה במדליית הזהב. צוברי סיים במקום הרביעי את השיוט התשיעי. סיומת טובה שלו סידרה לו את המקום השלישי בשיוט העשירי, שהוא האחרון לפני שיוט המדליות. בכך, הבטיח לעצמו צוברי זכייה ודאית במדליה. סיכוייו למדלית הזהב גבוהים מאוד, מאחר והוא מוביל ב-15 נקודות על פני ז'וליאן בונטם הצרפתי, שסיים חמישי בשיוט העשירי, ועלה למקום השני בדירוג הכללי. בשיוט המדליות הניקוד הוא כפול ולכן על מנת שצוברי יאבד את הזהב, הוא יצטרך לסיים שמונה מקומות מתחת לבונטם. איבן פסטור הספרדי סבל משיוט חלש, אותו סיים במקום ה-16 וירד למקום השלישי.

שיוט המדליות שייערך מחר (שבת) בשעה 14:00 ייעשה קרוב למזח של המרינה, על מנת שהקהל יוכל לצפות בו מהחוף.

הישראלי עומרי חצור רשם יום מוצלח כשסיים את השיוט התשיעי במקום השני, ואת העשירי במקום השביעי. מי שכיכב אמש בים היה נמרוד משיח, שניצח בשיוט השמיני ועוד לפני כן הקדים את צוברי במקום אחד בשיוט השביעי. היום המצוין של משיח סייע לו לעלות למקום החמישי בדירוג הכללי, אך היום איבד משיח הרבה נקודות וסיים הרחק מאחור במקומות ה-22 וה-23 בשני השיוטים. למרות זאת, משיח הצליח להשתחל לשיוט המדליות מהמקום העשירי.

הדירוג הכללי ביום החמישי לאליפות:

1. שחר צוברי (ישראל) 31 נקודות
2. ז'וליאן בונטם (צרפת) 46 נקודות
3. איבן פסטור (ספרד) 47 נקודות
4. ז'ואו רודריגז (פורטוגל) 57 נקודות
5. סמואל לאוני (צרפת) 61 נקודות

אצל הנשים, ירדה מעיין דוידוביץ' למקום הרביעי בדירוג הכללי. הישראלית סיימה את השיוט התשיעי במקום השלישי, אבל סיימה רק עשירית בשיוט העשירי. יריבתה הגדולה על מדליית הארד, בריוני שואו הבריטית סיימה שנייה את השיוט וחלפה על פני דוידוביץ'. ראוי להדגיש כי מדובר בתוצאות לא סופיות מאחר וצפויים מספר ערעורים על תוצאות היום. לדוידוביץ' 47 נקודות שליליות, ארבע פחות מלשואו. הישראלית תצטרך לסיים שני מקומות מעל הבריטית על מנת לזכות בארד, כאשר גם לורה לינארס האיטלקיה ואגאתה בריגולה הפולניה נמצאות בתמונה, ולכן צפוי שיוט טקטי מאוד.

הדירוג הכללי ביום החמישי לאליפות:

1. בלנקה מנקון (ספרד) 25 נקודות
2. מרינה אלבאו (ספרד) 31 נקודות
3. בריוני שואו (בריטניה) 43 נקודות
4. מעיין דוידוביץ' (ישראל) 47 נקודות
5. לורה לינארס (איטליה) 49 נקודות
6. אגאתה בריגולה (פולין) 51 נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully