וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי מכסים את הבור

18.6.2009 / 22:28

לפני מספר ימים העבירו בעלי מכבי ת"א סכום המוערך בלמעלה משני מיליון דולר לכיסוי חובות שנוצרו עקב פיזור הכספים אשתקד והתחייבויות קודמות

במכבי תל אביב ממשיכים לעמול במרץ על ההכנות לעונה הבאה, אולם אירועי העונה החולפת, שהותירו בור תקציבי גדול, עדיין נותנים אותותיהם. לפני מספר ימים הזרימו בעלי הקבוצה סכום המוערך בלמעלה משני מיליון דולר סך הכל, לצורך כיסוי חובות עבר, על פי חלקם היחסי במועדון.

במכבי, כידוע, מתכוונים להפחית באופן ניכר את תקציב הקבוצה לעונה הבאה, ולהסתפק בתקציב צנוע מכפי שהתרגלו בשנים האחרונות. עם צירופם הצפוי של צ'אק איידסון, אנדרו ווישנייבסקי ואלן אנדרסון, נותרו למכבי שתי החתמות משמעותיות נוספות, שתיהן בעמדות הפנים, אחת מהן עשויה להיות זו של מאצ'יי לאמפה, עימו מנהלת הקבוצה משא ומתן. בכל מקרה, במכבי מתכוונים להקציב כשני מיליון דולר ברוטו לשתי ההחתמות הללו.

גורם נוסף להפחת הצפויה בתקציב היא זכויות השידור של משחקי הקבוצה ביורוליג. מכבי טרם הגיעה להסכמה עם גוף תקשורת כלשהו למכירת שידור משחקיה במפעל, כשהצעתו האחרונה של ערוץ 10 עמדה על יותר ממיליון דולר, סכום המהווה כ-30 אחוז בלבד מהסכום ששלשלה לקופת המועדון בשנים האחרונות.

יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, סירב להגיב לדברים. דיוויד פדרמן אישר את עניין כיסוי החוב, אך טען כי "הסכום שהעבירו בעלי הקבוצה נמוך מהמצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully