וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברעננה בודקים את השוק ובמקביל מחכים

דור בלך

18.6.2009 / 17:29

הקבוצה מהשרון רוצה להחתים זרים מאותה מדינה. בד בבד מנסים לעבות את השורות בישראלים. טואף, רועי לוי האריכו את חוזיהם, מתי אפללו קרוב לסכם

בהפועל רעננה ממשיכים בהכנות לעונה הבאה ויפתחו באימונים ב-1.7 כשהמטרה היא להחתים מספר זרים מאותה מדינה, כשכרגע נבחן השוק האפריקאי. הסנונית הראשונה היא הקשר הקמרוני סטיבן אפנדו, שסיכם את תנאיו בקבוצה ויגיע לפתיחת האימונים במטרה להרשים את המאמן אלי כהן.

בזירה הישראלית עמלים ברעננה על הארכת חוזיהם של שחקני הקבוצה שסיימו את החוזה, כשאיתי טואף ורועי לוי האריכו את החוזה. המגן הימני מתי אפללו, ששיחק בעירוני רמת השרון בשנה שעברה, נמצא על סף סיכום וצפוי להגיע להתרשמות עם פתיחת האימונים. מסאי דגו, שעלה לליגה הלאומית יחד עם הפועל ראשון לציון השנה, הוצע לקבוצה, אך אלה סירבו בטענה כי אינו מתאים לתוכניות המקצועיות.

תמיר פור, ששיחק בהכח עמידר רמת גן בעונה שעברה, סיכם אף הוא את תנאיו בקבוצה וצפוי לחתום בימים הקרובים. חברו להגנת הכח בשנה שעברה תומר חליבה מועמד גם כן להצטרף.
החלוץ שרון גורמזנו שוחרר לאחר שלא הגיע להבנות בנוגע לחוזה לעונה הבאה, כשברעננה מייעדים את עמדת החלוץ לצידו של דודו ביטון לשחקן זר, עקב רדידות השוק הישראלי.

"אנחנו כל יום מנסים לחשוב על מועמדים ישראלים שיתאימו לתקציב שלנו", אומרים ברעננה, "ומחפשים גם בליגות הנמוכות, אבל השוק מת ואין שחקנים שעוברים בין קבוצות בינתיים. נחכה שיתחיל להתעורר וננסה להביא רכש אטרקטיבי במחיר הגיוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully