וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מינכן 1860 במרדף אחרי אלמוג כהן

דור בלך

18.6.2009 / 15:50

הקבוצה הגרמנית קיבלה המלצות חמות מלותר מתיאוס על קשר מכבי נתניה, אך כרגע יאמר מוכן להעבירו רק תמורת שותפות במכירה עתידית

המירוץ האירופי אחרי אלמוג כהן נמשך, כשלראפיד וינה, היחידה שלמעשה הגישה הצעה רשמית, שאלקה 04 ומספר קבוצות מטורקיה מצטרפת היום (חמישי) מינכן 1860 שפנתה למקורבי השחקן וביררה את עלויותיו. כמו יתר הקבוצות ממרכז אירופה שמעוניינות בקשר מכבי נתניה, גם מינכן הגיעה לכהן דרך מאמנו לשעבר לותר מתיאוס, אשר הפיץ קלטות ברחבי היבשת והמליץ על קשר הנבחרת הצעירה חדשות לבקרים.

למעשה, כבר בפברואר פנה המנהל הספורטיבי של מינכן, מיקי סטביץ', שהתמנה לתפקיד באותם ימים, אל מתיאוס והתעניין לגבי שחקנים מומלצים מישראל והונגריה. מתיאוס המליץ בחום על כהן, אך חלון ההעברות הבין לאומי היה כבר סגור ובמינכן לא פנו אל השחקן.

כעת, כשנפתח חלון ההעברות ול-1860 הגיע DVD עם ביצועיו של כהן, הם מגלים התעניינות רבה בשחקן ואף שאלו את מתיאוס אם יוכל לפשר ביניהם לבין יאמר על גובה דמי ההעברה. נכון לעכשיו דניאל יאמר לא מעוניין למכור את כהן, אלא להעבירו לגרמניה בחינם בתמורה לשותפות ממכירה עתידית, כפי שהציע לפורטונה דיסלדורף. אלמוג כהן עצמו עדיין לא החליט האם לצאת לאירופה כבר השנה, או להמתין לשנה הבאה, אז יהיה שחקן חופשי, אך הצעות מפתות מקבוצות בכירות בהחלט יביאו למעבר שלו ליבשת הישנה כבר העונה.

מעסה מכבי נתניה רוסטילסב מילוב פוטר מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully