וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חיפה יצרה קשר עם מבוטי קנייזה

18.6.2009 / 20:25

חלוצה הדרום אפריקאי של אייאקס קייפטאון שוחרר בשל סכסוך עם המאמן. יו"ר הקבוצה אישר: "מכבי חיפה גיששה". האוהדים פרצו לאימון

אתר "קיקאוף" בדרום אפריקה מדווח הערב (חמישי) כי חלוץ אייאקס קייפטאון, מבוטי קנייזה, שהגיע עם קבוצתו להסכם הדדי על ניתוק הקשר, מועמד להצטרף למכבי חיפה. אייאקס קייפטאון ניסתה לסכם עם החלוץ בן ה-26 לעונה נוספת, אך הוא התקשה לפתור את המחלוקות עם המאמן ושני הצדדים החליטו להיפרד.

גורם המקורב לשחקן מסר: "מכבי חיפה יצרה קשר עם אייאקס והם מעוניינים בו מאוד. נראה שהוא ישחק באירופה". יו"ר הקבוצה, ג'ורג' קומיטיס, אישר: "קנייזה לא יישאר כי לא הצלחנו לפתור את הבעיות. מכבי חיפה מעוניינת, אבל זה רק בשלב של גישושים. יש גם התעניינות מנורבגיה".

קנייזה כבש העונה 16 שערים ב-24 הופעות במדי אייאקס קייפטאון, ובעונה שעברה רשם שמונה כיבושים בקייזר צ'יפס. השנה הופיע פעמיים במדי נבחרת דרום אפריקה, אך לא הצליח לפלס דרכו לסגל הבפאנה בפאנה לגביע הקונפדרציות. כזכור, לסגל של דרום אפריקה משתייכים ת'מבינקוסי פאנטני ופיטר מסיללה הירוקים, וברנרד פארקר המועמד אף הוא להצטרף לשורות האלופה.

קינן עוד חולם על אירופה

בינתיים, עדיין ללא שחקני רכש, במכבי חיפה ציפו הערב להגעת רבים מאוהדי הקבוצה על מנת לחגוג עם השחקנים את תחילת העונה. כולם המתינו לרגע בו יפרצו האוהדים ו"יפוצצו" את האימון כמתוכנן וכמוסכם במחוזותינו בשנים האחרונות, אך רק 300 אוהדים נכחו בכפר גלים ולאחר המתנה קצרה של השחקנים, החל האימון כרגיל. אחרי רבע שעה בערך, החלו אוהדים לטפטף למגרש, בפריצה שנראתה מאולצת. בעקבות כניסת האוהדים, לקח מאמן הכושר רן גולדינג את השחקנים לריצה על חוף הים.

במהלך האימון השמיעו האוהדים שירים בגנות היריבה העירונית, הפועל חיפה ושרפו צעיף של היריבה האדום. נראה כי בעקבות העלייה של האדומים לליגת העל, תגבר כעת המלחמה בין מחנות האוהדם.

מהאימון נעדרו ת'מבינקוסי פאנטני ופיטר מסיללה השוהים בגביע הקונפדרציות. הקשרים בירם כיאל ואייל גולסה לא פתחו את האימון משום שקיבלו מנוחה עד יום ראשון, בגלל העומס במחנה הנבחרת האולימפית. בחיפה מתכוננים לקראת הגרלת מוקדמות גביע האלופות ביום שני ומקווים לקבל הגרלה נוחה.

הבלם דקל קינן התפנה לדבר לפני האימון: "התרגשות גדולה מאוד. אנחנו מעריכים את הגעת הקהל ולא לוקחים שום דבר כמובן מאליו. האוהדים עושים לנו טוב על הלב. יש לנו סגל חזק מאוד עם שחקנים שצברו ניסיון והשנה יהיו טובים יותר. זו תעודת כבוד למכבי חיפה שיש לה בסגל כל כך הרבה שחקנים תוצרת מחלקת הנוער בקבוצה הבוגרת. יהיה לנו חיזוק, כמו שאלישע אמר, במקומות הנכונים".

"התגעגעתי לצוות ולחברים. מוקדם לדבר על מוקדמות ליגת האלופות, אבל ברור שזו המטרה. אנחנו לוקחים הכל צעד צעד. אנחנו שואפים כמו תמיד להתמודד חזק בצמרת וללכת על כל התארים". על השאיפות האישיות אמר הבלם: "אף פעם לא הסתרתי את הרצונות לשחק באירופה ואני מאמין שבסופו של דבר אגשים את זה ואעשה זאת רק עם ברכת הדרך מצד מכבי חיפה".

עוד דחייה בחתימה של קטן

בעיות בניסוח החוזה של יניב קטן מנעו אתמול (רביעי) את החתימה שלו במכבי חיפה. קטן אמור לחתום לחמש שנים בקבוצה וראשי המועדון סיכמו עם סוכנו, עוזי קטן, כי שני הצדדים ישקלו את צעדיהם ויפגשו בתחילת השבוע הבא. בחיפה אומרים כי השחקן יחתום על החוזה בפגישה הבאה.

המגן רוני גפני מחכה לשיחה בארבע עיניים עם המאמן אלישע לוי, משום שהוא מעוניין לדעת האם המועדון בונה על פיטר מסיללה גם בעונה הבאה. אם גפני לא יהיה המגן המוביל בקבוצה, הוא יבקש לנהל משא ומתן עם הפועל באר שבע. יש לציין כי במידה ובאר שבע לא תציע למגן את הסכומים שהוא מרוויח בחיפה, הוא עשוי להישאר גם במתכונת הנוכחית או לחפש קבוצה אחרת.

עדכון ראשון: 12:25

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully