וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "רוצה להוכיח שאני השוער הטוב בעולם"

שוער הפועל ת"א, וינסנט אניימה, ממשיך לפנטז על מעבר לפרמיירליג ומכוון גבוה: "צריך להתמודד מול חלוצים מהטופ העולמי כל שבוע"

למרות שהפועל תל אביב עדיין לא קיבלה הצעה רשמית קונקרטית לרכישת וינסנט אניימה, השוער הניגרי ממשיך לפנטז על מעבר לפרמיירליג. בשבועות האחרונים הוזכרו האל סיטי, וויגאן וארסנל כמעוניינות בשוער המצטיין, שתג המחיר שלו הוא שני מיליון יורו.

"אני רגוע. יש מגעים עם קבוצות בפרמיירליג ואני מעוניין לשחק שם, אבל כרגע שום דבר לא סגור", אמר אניימה ל"סקיי ספורט" והוסיף: "אני רוצה להוכיח שאני השוער הטוב בעולם לכן אני צריך להתמודד מול חלוצים מהטופ העולמי שבוע אחר שבוע".

כזכור, פטרונו של השוער, יובה פרינס, גילה כי ארסנל אמורה לשלוח סקאוטים מטעמה לצפות בשוער במהלך משחקה של ניגריה נגד טוניסיה. במידה ואניימה לא יקבל הצעה קונקרטית, הוא יחזור בסוף החודש לפתיחת אימוני האדומים. השוער בן ה-27 הגיע לישראל בקיץ 2005 והוא כאמור מקווה לא לפתוח כאן עונה חמישית ברציפות.

הפועל תל אביב תקבל קרוב למיליון שקלים כתוצאה ממכירתו של בן סהר מצ'לסי לאספניול. בהסכם המכירה של החלוץ מהאדומים לצ'לסי לפני כשלוש שנים, הוסכם שהפועל תקבל 20 אחוזים מכל מכירה עתידית שלו מצ'לסי לקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully