וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל יאמר משאיר דלת פתוחה לדיסלדורף

דור בלך

18.6.2009 / 7:32

דניאל יאמר סיפר כי הפיצוץ במו"מ עם דיסלדורף "גרם לי עצב" ולא פסל כניסה עתידית. ההצעה להעביר את פרנסמן, שכטר וכהן בחינם עדיין תקפה

לאחר שפוצץ המשא ומתן בין פורטונה דיסלדורף לדניאל יאמר, הבעלים של מכבי נתניה עדיין לא אמר נואש. יאמר הכריז הבוקר (חמישי) בתקשורת הגרמנית כי הוא עדיין מעוניין לתמוך במועדון וכי הצעתו להעביר את אלמוג כהן, ביוואן פרנסמן ואיתי שכטר בחינם לקבוצה עדיין תקפה. "אני מזמין את המנהל המקצועי וורנר וולף להתרשם מהם ולהחליט אם הם מתאימים לו", סיפר יאמר בתקשורת הגרמנית.

יאמר לא ויתר גם על האפשרות להכנס כמשקיע עיקרי ולרכוש 49% ממניות המועדון. "פורטונה פשוט עדיין לא בשלה עבור כניסתי. אני מודה שסיום המשא ומתן הפתיע אותי וגרם לי לעצב גדול. המועדון הזה הוא ענק שמתעורר כעת אחרי שינה ארוכה מאוד וכנראה שעכשיו עדיין מוקדם מדי עבורו לקבל אותי, אבל השיחות היו טובות", סיפר הגרמני, שהכריז כי ישמור על קשר עם דיסלדורף ויישאר עם היד על הדופק לקראת כניסה אפשרית בעתיד.

גם במועדון עצמו, שנכון לעכשיו יפתח את העונה עם תקציב מינימום, לא מסתירים את הרצון לראות את יאמר בסופו של דבר כחלק מהמערכת: "יאמר הוכיח שהוא חבר של פורטונה", סיפר ד"ר דירק קאל מהנהלת המועדון. "שני הצדדים עשו טעויות במשא ומתן הזה, אבל אנחנו אופטימים לגבי העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully