וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן לעזרת בית"ר ירושלים?

דור בלך

17.6.2009 / 14:34

אוהדי מחזיקת הגביע מתכננים מופע שהכנסותיו יופנו להצלת הקבוצה, פנו לאמנים המזוהים עם המועדון ואף פתחו חשבון בנק לתרומות

אוהדי בית"ר ירושלים לא טומנים ידם בצלחת ומנסים לקחת גם הם חלק פעיל בהצלת הקבוצה, כשהבוקר (רביעי) פתחו חשבון נאמנות בבנק הדואר, אליו מתבקשים האוהדים להעביר תרומות שיועברו לטובת המועדון. אוהדים המעוניינים לתרום יכולים החל מהיום להעביר כסף לחשבון מספר 20756354 ולפקודת "אוהדי בית"ר".

בנוסף, החלו האוהדים כבר לפני מספר ימים בתכנון מופע שכל הכנסותיו ייתרמו לטובת המועדון. האוהדים כבר פנו אל מספר רב של אמנים המזוהים עם הקבוצה בבקשה שיתנדבו להופיע בחינם, כמו גם אל עיריית ירושלים כדי שתתרום מקום לערוך בו את המופע.

האוהדים פנו אל ירון אילן כדי שינחה את הערב ושיפנה אל זמרים, ופנו בעצמם אל אייל גולן, קובי פרץ, משה פרץ, הדג נחש, איציק קלה, להקת רוקפור ושי נובלמן.

למרות זאת, קיום המופע עדיין בספק עקב הדרישה שלא לקיים אותו בתקופת בין המצרים המתחילה בעוד 22 ימים, מה שמותיר זמן קצר מאוד כדי לארגן את המופע.

ביום ראשון צפוי הפוסק בבוררות בין בית"ר ירושלים ל"נאות בית וגן" לתת את החלטתו לגבי החוב שצבר המועדון על השימוש במתחם בית וגן העונה. עוד לפני זה מאמינים בחברה כי יצליחו להגיע להבנות עם בית"ר על תשלום מלוא החוב על סך כמיליון שקלים, וקיצוץ דמי השימוש בעונה הבאה מ-160 אלף דולר לחודש, לעשרות אלפי דולרים בחודש בלבד, כשעדיין לא הגיעו להסכמה על המספר המדויק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully