וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע החתימה את הבלם הברזילאי דנילו

17.6.2009 / 13:48

גיא עזורי צפה בקלטות של דנילו בן ה-28, וצירפו מיידית לקבוצה. במועדון יאיצו את המו"מ עם בונפלד, קשר כפר קנא, סיראז נאסר, מועמד

הפועל באר שבע ממשיכה בבניית הסגל לעונה הקרובה, והיום (רביעי) חתם בקבוצה הבלם הברזילאי דנילו מוריירה סראנו. דנילו, בן ה-28, צפוי להנהיג בעונה הקרובה את מרכז ההגנה של הקבוצה. לאחרונה צפה מאמן הקבוצה גיא עזורי בקלטות של הבלם והחליט להחתימו מיידית.

הבלם שיחק בעשור האחרון בעיקר בליגה הברזילאית הראשונה, בין היתר בקבוצת חובנטוד. בהמשך הוא שיחק בקבוצת אקדמיקה מפורטוגל. את העונה הנוכחית הוא פתח בקבוצת פורטלזה מהליגה השניה בברזיל. מהפועל באר שבע נמסר כי "השחקן יצטרף לפתיחת האימונים ביום שלישי".

כעת בבאר שבע רוצים לסגור במהירות את המהלכים עם אלעד בונפלד ולהחתימו לשלוש שנים. השחקן שוהה בחופשה פרטית בחו"ל, אבל צפוי לחתום על חוזה באופן רשמי עד תחילת האימונים. בנוסף, בקבוצה רוצים להחתים את המגן הימני אביתר אילוז, לו הוצע חוזה לשנתיים.

קשר מכבי כפר קנא, סיראז נאסר (18) מועמד להגיע למבחנים בקבוצה. סוכנו, דניאל הרשקוביץ': "יש מגעים, אך מעבר לכך אינני מעוניין להוסיף. מדובר בשחקן כשרוני שמחזיק במספר הצעות מליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully