וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר, תגדיל לי

דור בלך

17.6.2009 / 12:52

לאחר פיצוץ המו”מ בין הבעלים לדיסלדורף, בקופסה מקווים שתקציבה של נתניה יגדל. בקבוצה ביררו את עלויותיו של השוער אבי פרץ

במסדרונות הקופסה, לשם הועברו משרדי מכבי נתניה לפני מספר ימים עקב הקיצוצים במועדון, נרשמה הבוקר (רביעי) תקווה מסוייגת כי פיצוץ המשא ומתן בין הבעלים דניאל יאמר לפורטונה דיסלדורף יחזיר את מרכז ענייניו של הבעלים לנתניה, ויגדיל את התקציב הנמוך. עם זאת, רבים במועדון מדגישים כי אין בהכרח קשר ישיר בין התעניינותו של יאמר בקבוצה הגרמנית לקיצוץ בזו הישראלית, ולכן לפיצוץ לא תהיה השפעה ישירה על נתניה.

בנתניה גם זוכרים היטב את הקשיים במשא ומתן בין יאמר למועדון לפני כשלוש שנים, משא ומתן אשר נמשך זמן רב והתפוצץ אינספור פעמים ובמהלכו כבר נשבע יאמר בחיי ילדיו כי לא יקנה את הקבוצה, מה שהביא בסופו של דבר לכך שבאופן רשמי הקבוצה בבעלות ליסה יאמר, ולא דניאל. לכן אף אחד שם לא פוסל עדיין את האפשרות שיאמר כן ישקיע בדיסלדורף. מצד שני, לפני שקנה את קבוצתו הראשונה, סנץ, הוא היה במשא ומתן על רכישת סלובן בראטיסלבה הסלובקית, ואפילו כינס מסיבת עיתונאים בה הודיע על רכישתה ועל סיכום עם מאמן, אלא שלאחר מספר שבועות כינסה מסיבת עיתונאים נוספת והודיע על ביטול העניין. מספר ימים לאחר מכן רכש יאמר את סנץ, אותה עזב לפני כשנתיים ובסופו של דבר המועדון התפרק לחלוטין וחדל מלהתקיים.

בינתיים ממשיכים בנתניה בעבודה לקראת העונה הבאה כשהדרישה מהשחקנים הבכירים היא לקצץ כמחצית משכרם או למצוא קבוצה אחרת. עם זאת, למרות שלמועדון הייתה אופציה להודיע למספר מהבכירים על הפסקת חוזיהם עד ה-15 לחודש ולשחררם ללא פיצוי, בנתניה לא הודיעו דבר לאף אחד מהם ולכן על פי חוק חוזיהם לעונה הבאה נכנסו לתוקף. בנוסף ביררו בקבוצה את עלות הבאתו של אבי פרץ, שוער בני לוד בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully