וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת לא משחררת את עאמר להפועל פ"ת

17.6.2009 / 10:21

דורשת דמי העברה, בהפועל מסרבים לשלם. הצדדים יפנו לוועדה למעמד השחקן. עאמר: "מופתע". גורם בפ"ת: "רוני לוחץ על עידן טל לעבור"

מכבי פתח תקוה לא משחררת את המגן שלה, אסמעיל עאמר, ליריבה העירונית – הפועל פתח תקוה. הסיבה: דורשת שהפועל תשלם לה דמי העברה תמורת השחקן. עאמר מסר בתגובה: "אני מופתע. אני מאוד מקווה שמכבי פתח תקוה תאפשר לי לעבור. בינתיים היא סתם מערימה קשיים. אני רוצה לשחק בהפועל בעונה הבאה. לא מבין מאיפה הסכומים האלה פתאום". יו"ר מכבי פתח תקוה, משה זוארץ, אישר כי הקבוצה דורשת דמי העברה עבור עאמר והוסיף: "תהיה וועדה כדי שתקבע את מחירו". יש לציין כי בהפועל פתח תקוה לא מוכנים לשלם כל סכום תמורת עאמר. "אם ידרשו עבורו סכומים מופרזים, נוותר", אמר גורם בקבוצה.

בינתיים, מאמן מכבי פתח תקוה, רוני לוי, מנסה להחתים בלם ישראלי בעל שיעור קומה. המשא ומתן עם אבי סטרול, עליו פורסם ביום שלישי שעבר, נקלע לקשיים בינתיים משום שהשחקן דורש כ-120 אלף דולר לעונה. הבלם המקדוני בובאן גרנצ'ארוב שעזב הרוויח יותר, אבל בפתח תקוה יודעים שבעונה הבאה הסכומים ישתנו. מקורבים למועדון מנסים לשכנע את הבלם תומר בן יוסף לחתום בקבוצה, אבל האחרון מעדיף לבחון הצעות ממכבי והפועל תל אביב. אם בן יוסף, שישוחרר מבית"ר, לא יחתום בקבוצה גדולה, הוא יעדיף לחזור הביתה, לפתח תקוה.

בינתיים, גורמים בקבוצה טוענים כי לוי מנסה להחתים קשר ישראלי בעל שיעור קומה. כזכור, פתח תקוה כבר גיששה אצל עידן טל. גורם בקבוצה אמר אתמול: "רוני מנסה לשכנע את טל להתגמש בסכומים ולעבור. הוא רוצה אותו מאוד". טל שיחק בעבר בשתי קדנציות שונות בפתח תקוה, בין השנים 1997-1998 ובשנת 2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully