וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות האימון של עראבה נגד הקבוצה

יצחק סולומון

16.6.2009 / 18:53

המאמן שמעון הדרי, עוזרו ומאמן הכושר הגישו תביעה על סך 700 אלף שקל כנגד אחווה עראבה, בטענה שהפרה את ההסכמים לאימון הקבוצה בעונה הבאה

המאמן שמעון הדרי, מי שאמור היה לשמש כעוזרו עודד קוטר, ומאמן הכושר משה שרעבי, הגישו היום (שלישי) תביעה על סך 700 אלף שקל למוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל נגד אחווה עראבה, העולה החדשה לליגה הלאומית, בטענה להפרת הסכם לאימון הקבוצה בעונה הבאה.

שלושת המאמנים, באמצעות עו"ד חנוך קינן, טענו כי סיכמו עם היושב ראש סמיר בדארנה על אימון הקבוצה, אבל היו"ר השני מחמוד סייח, הודיע כי הסיכום אינו מקובל עליו, ובימים האחרונים ניהל משא ומתן עם מומי זעפרן, גילי לנדאו ומישל דיין.

"אם הייתי מקבל הצעה מליגת העל ומפר הסכם איך הם היו מרגישים? נקלעתי למלחמות פנימיות שאני לא קשור אליהן", אמר הדרי. "חתמתי עם אחווה עראבה ולא עם איש זה או אחר. אני לא מתכוון להתפשר איתם, ואדרוש את כיבוד מלוא ההסכם. כנראה שזה המחיר כשמעלים קבוצה מליגה א' לליגה הלאומית".

"זו התנהלות לא מכובדת", אמר משה שרעבי, שעלה לליגת העל עם מכבי אחי נצרת, "חבל שקבוצות חותמות על הסכמים, אבל מפירות אותם עוד לפני השריקה לפתיחת העונה. באנו בכוונות טובות, כדי לעשות טוב לעראבה ולשים אותם על המפה, וחבל שזה היחס שאנחנו מקבלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully