וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "רוצה שיהיה טוב למכבי ושיהיה שקט"

איתן נוח

16.6.2009 / 14:24

אחד מבעלי מכבי ת"א נחת בארץ והכחיש את האפשרות שהוא בדרך החוצה: "גם במשפחה יש ריבים. בסוף היום דייויד ושמעון יחבקו אותי"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

האם אחד מהבעלים של מכבי תל אביב, רענן כץ, בדרך החוצה מאלופת המדינה? לפי כץ עצמו, התסריט הזה כרגע לא על הפרק. "אני מודע למה שמדברים בארץ ואין לי בעיה עם זה", סיפר כץ עם נחיתתו היום (שלישי) בארץ. "לפעמים אתה רב עם מישהו מהמשפחה שלך, וכאן זה אותו הדבר. לכולם יש כוונות טובות, אבל לכל אחד יש את השיטה שלו. אני רוצה שיהיה טוב למכבי, אני רוצה שיהיה שקט. אני ישראלי בדם ומציע לכל מי שיש לו ביקורת עליי, שיטוס למיאמי ויראה את הכבוד שאני מקבל".

על הידיעות לפיהן עשוי כץ למכור את המניות שלו בקבוצה, הוא אומר: "כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה, אבל בסוף היום הכל יהיה בסדר, וברגע שדייויד ושמעון יראו אותי, הם יתנו לי חיבוק, אפילו אולי נשיקה, והכל יהיה בסדר. ננסה לעשות את הקבוצה הכי טובה שאפשר לעשות. נלמד מהשגיאות כדי שתהיה קבוצה טובה".

כץ גם התייחס למעורבותו בקבוצה, וסיפר: "אני עוזר מאחורי הקלעים. כל מה שנעשה זה שהביאו שחקנים טובים מאוד. אני רוצה שיהיו שחקנים שיעזרו לקבוצה לנצח". על כספי, שעשוי לעזוב ל-NBA, הוא אמר: "אני מאחל הצלחה לעומרי כספי במה שהוא הולך לעשות. תמיד אמרתי שלדעתי הכי טוב בשבילו זה להיות במכבי תל אביב". כשנשאל על העונה הבאה באירופה, אמר כץ: "אני מאמין שזה אפשרי לעשות עונה טובה יותר באירופה בשנה הבאה".

מאוחר יותר הערב, נפגש כץ עם פיני גרשון ושרון דרוקר, והחל בשיחות לקראת העונה הבאה. במסגרת הפגישה עדכנו צוות המאמנים של הקבוצה את כץ בנעשה בקבוצה מבחינת הרכש הנוכחי, ובחלק מתכניות העתיד.

עדכון ראשון: 16/6/09, 14:24
עדכון אחרון: 16/6/09, 23:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully