וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא פשוט להביא שחקנים כרגע"

16.6.2009 / 17:45

מכבי חיפה פתחה את אימוניה ללא שחקני רכש, אך המאמן מצפה שהדברים יסתדרו בהמשך. יניב קטן: "שמח לחזור, מוקדם לדבר על הצ'מפיונס"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

האלופה מכבי חיפה פתחה היום (שלישי) את האימונים לקראת העונה הבאה, ללא שחקני רכש חדשים, כששי מימון ותומר חמד שסיימו תקופת השאלה, התבקשו להגיע לאימון הראשון. ירו בלו יתאמן עם הקבוצה ביום שישי.

המאמן אלישע לוי אמר בפתיחת האימון: "הפגרה הייתה קצרה, לא הספקנו לנוח, אבל כולם שמחים לחזור. הייתה לנו עונה מדהימה שעכשיו כבר שייכת להיסטוריה. נעשה הכל כדי להצליח ולהגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות".

לגבי החיזוק שעדיין לא הגיע, אמר המאמן: "אנשים עובדים קשה מאוד כדי שהקבוצה תתחזק. אנו מעוניינים להתחזק בכל החוליות, אבל נמשיך להישען על הסגל המבוסס שלנו. יש לנו מאגר של שחקני בית שאין בקבוצות אחרות - לא נוותר על הדרך. אם אנחנו רוצים להשתדרג, אנחנו צריכים מספר חיזוקים. לא פשוט להביא שחקנים בצורה כל כך מהירה, לא זרים ולא ישראלים".

כשנשאל לגבי שמות כמו ברק יצחקי או אבירם ברוכיאן שהוזכרו בהקשר של הירוקים, הגיב לוי: "אנחנו לא יודעים מי מהשמות יגיע. נעשה הכל כדי לצרף שחקנים ברמה גבוהה, אבל אלו שהוזכרו נמצאים כרגע תחת חוזה ולא עבר מספיק זמן כדי שהמהלכים יגיעו לכדי מיצוי. מועדון כמו מכבי חיפה מחויב תמיד להתמודד על תארים. אנחנו צריכים לחזק את השלד שלנו ולכוון לעבר עונה כמו זו שעשינו בצירוף הצלחה באירופה. יכול להיות שלא נגיע לתחילת המשחקים באירופה עם כל הסגל שרצינו. אנחנו פועלים בנושא הרכש ואם נמצא משהו לא נחכה".

הקפטן יניב קטן שמח גם הוא לחזור: "חופשה קצרה, אבל לי זה הספיק, התגעגענו. יש לנו משימות רבות השנה ונעשה הכל כדי להשיג אותן. יש לנו סגל מספיק טוב ובסיס מצוין לפי דעתי, חיזוק יכול רק לשדרג אותנו. יש סיכוי להגיע לליגת האלופות, אבל קודם כל צריך לראות את ההגרלה. עדיין מוקדם לדבר על ליגת האלופות כשאנו לא יודעים מול מי נשחק במשחק הראשון".

על החוזה שלו שעוד לא נחתם, אמר קטן: "בשבילי לחיצת יד עם יענקל'ה שחר זה יותר טוב מחתימה. נחכה ונראה מה יקרה בימים הקרובים. כל שחקן שאלישע יבחר להביא לפה, ישדרג את הקבוצה ויעזור לה לעמוד במשימות שלה. אנחנו תמיד שואפים למצוינות ולהצלחה, גם בשנה שעברה כשלא הצהרנו חשנו כך. אני לא אגיד שאנחנו הולכים לקחת אליפות, אלא שנעבוד קשה ונעשה הכל כדי להשיג את מה שרק אפשר".

בן דיין עדיין בתמונה

מכבי חיפה מוכנה להציע למגן מכבי נתניה, דדי בן דיין, 150 אלף דולר. כזכור, המגן דרש לפני מספר ימים, באמצעות נציגיו, 220 אלף דולר בחוזה "פיקס", בהתאם לחוזה שלו בנתניה, אך בחיפה טענו כי מדובר בחוזה גבוה מדי. בן דיין הבהיר כי הוא מעוניין לעבור בכפוף לשני תנאים: השוואת השכר לחוזה הנוכחי ושחרורו של פיטר מסיללה. בחיפה, כזכור, ניסו בשבועיים האחרונים למכור את השחקן לאירופה, אך בינתיים ללא הצלחה.

בינתיים, יעקב שחר נפגש בסוף השבוע שעבר עם אביו של רוני גפני, יובל, והבהיר לו כי במידה שיצליח למכור את מסיללה, בנו יישאר בקבוצה בשלוש השנים הבאות. בכך, שחר למעשה אישר את הכוונות של חיפה למכור את השחקן, כפי שפורסם בתחילת השבוע שעבר.

נציגו של הבלם שי מימון ייפגש ביום רביעי עם הנהלת הקבוצה במטרה לברר את מעמדו. בפגישה יובהר לסוכן, דדה חדד, האם מימון נמצא בתוכניות של אלישע לוי. אם מימון לא יהיה בתוכניות, הוא מועמד להצטרף להפועל באר שבע. בשלב זה בחיפה מתקשים להאמין שלוי יוותר על ליאוניד קרופניק משום שהתעקש להחתימו על חוזה לשלוש שנים.

הנהלת מכבי חיפה ממשיכה לגבש את התקציב לקראת העונה הבאה ובמועדון מקווים שיוכלו לעמוד במטרות הכלכליות שהציבו לעצמם (תקציב של 35 מליון שקל, א"י). אם המדיניות לא תשתנה, יודיע יעקב שחר לאלישע לוי כי הקבוצה לא תוכל לרכוש את כרטיסם של אבירם ברוכיאן וברק יצחקי.

אירוע חריג התרחש אתמול (שני) במהלך הבדיקות הרפואיות של כמה משחקני הקבוצה במתקן האימונים בקצף, כשהפסקת חשמל קטעה את הבדיקות. השחקנים שנכחו בבדיקות נאלצו לחכות, אבל בסופו של דבר עברו את הבדיקות הרפואיות בהצלחה.

עדכון ראשון: 13:21

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully