וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדור שער: מכוונים לדרגים הגבוהים

16.6.2009 / 7:33

נבחרת ישראל, שהעפילה לדרג B לאחר שזכתה באליפות אירופה, מסכמת את האליפות. המאמן, רז שוהם: "יש לנו נבחרת לוחמת וצעירה"

"התברכתי בקבוצה צעירה, לוחמת, לא מוותרת, אך גם מתמסרת ומקשיבה", אומר רז שוהם, מאמן נבחרת ישראל בכדור שער, שחזרה לארץ עם הישג מצוין של זכייה באליפות אירופה דרג C שהתקיימה בפורטוגל בסוף החודש שעבר.

הנבחרת, שכוללת שישה שחקני נבחרת, שלושה מאמנים ומנהל משלחת, השתתפה באליפות יחד עם עוד 12 מדינות שחולקו לשני בתים. אחרי שני הפסדים לבולגריה וצ'כיה, ניצחה הנבחרת את רומניה ופולין ובכך הגיעה לרבע הגמר.

לאחר מכן הנבחרת פגשה את אוקראינה וניצחה אותה 4:9. בחצי הגמר המשימה הבאה של שחקניו של רז שוהם הייתה במשחק מול רוסיה. ישראל הפגינה משחק מצוין, ניצחה 3:11 ובכך הבטיחה את מקומה בגמר ואת עלייתה לדרג B. בצעצד הגמר פגשה ישראל את הולנד וניצחה 10:13. "למרות החגיגות, לא הרפנו והיינו ממוקדי מטרה", סיכם שוהם את המשחק המכריע.

כדור שער הוא משחק קבוצתי, תחרותי והישגי בו משתתפים שחקנים על ליקויי ראייה או עיוורים. בכל קבוצה משחקים שלושה שחקנים ושלושה מחליפים, שהמטרה שלהם היא להבקיע בעזרת היד לשער בגודל של תשעה מטר אורך וקצת יותר ממטר גובה. העובדה שלא עומד שוער בשער אומרת שכל השחקנים בשדה נדרשים לבצע הגנה והתקפה.

"מי שהביא את המשחק לארץ היו נכי צה"ל וגם כיום אחד השחקנים המרכזיים בנבחרת הוא נכה צה"ל, אורי באשה", מספר שי רוזין, לשעבר שחקן הנבחרת. "המשימה הבאה של הנבחרת תהיה בקיץ הבא באליפות אירופה בדרג B. המטרה כעת היא להרחיב את המועדונים ולאתר ילדים נוספים שייכנסו לענף".

  • עוד באותו נושא:
  • כדור שער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully