וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסמעיל עאמר סיכם בהפועל פ"ת

15.6.2009 / 18:33

מגנה הימני של מכבי פ"ת אמור לחתום ביריבה העירונית תמורת כ-50 אלף דולר. גם אלי ביטון, דג'אני וזרקו מועמדים. שן נדרש לקצץ 40 אחוז

בהפועל פתח תקוה עושים מאמץ להתחזק לקראת העונה הבאה, כשהערב (שני) סיכם בקבוצה איסמעיל עאמר, מגנה הימני של מכבי פתח תקוה, שאמור לחתום בקבוצה תמורת כ-50 אלף דולר.

ובינתיים מי שאמר שבפתח תקוה לא מסוגלים לארגן פגישת עבודה – טעה. חבר העמותה דני לוי נפגש היום עם מאמן הקבוצה, דני ניראון, במטרה לסכם על מדיניות הקבוצה לעונה הבאה, לסכם את תקציב השחקנים ואת מדיניות הרכש. לירון זרקו מהפועל באר שבע, קובי דג'אני מאשדוד ואלי ביטון ממכבי הרצליה הוזכרו כמועמדים ומיד לאחר הישיבה פנתה הקבוצה לסוכניהם.

בהמשך לפרסום מיום שלישי שעבר, שמו של החלוץ אלנתן סלמי שכבר סיכם עקרונית בקבוצה, עלה בישיבה. הנהלת פתח תקוה הודיעה לשחקן כי תהיה מוכנה לשלם את שכרו, על פי החוזה המובטח לו במכבי נתניה ולפיכך הוא צפוי לחתום על חוזה בימים הקרובים. החלוץ אורן ניסים, שתנאיו הכספיים סוכמו, ייפגש מחר עם ההנהלה.

בישיבה עלה שוב שמם של יוסי שבחון ממכבי תל אביב והחלוץ טוטו תמוז, אבל גם בפתח תקוה יודעים שיהיה קשה להחתים אותם. דני לוי שוחח עם אבי נימני וביקש לקבוע איתו פגישת עבודה על מנת לנסות להחתים את שבחון, אבל השחקן עצמו הודיע כבר לראשי קבוצתו כי הוא מעוניין לקצץ בחוזה שלו ולהישאר במועדון. לוי אמר לאחר הפגישה: "אעשה הכל כדי להחזיר לכאן את שבחון". בלם מכבי הרצליה עוז יפרח וקשר עירוני קריית שמונה רן קוז'וך הוזכרו אף הם כמועמדים.

הקשר אייל שן נדרש על ידי הנהלת הקבוצה לקצץ 40 אחוז משכרו, כשבפתח תקוה מאמינים שהצדדים יוכלו להגיע להבנות. אם שן יסכים לקיצוץ, הוא עשוי לקבל את סרט הקפטן לאחר ששביט אלימלך קיבל הודעת שחרור. החלוץ פטי נימבה ששוחרר אף הוא עשוי לחזור לליגה הקונגולזית אם לא ימצא קבוצה בישראל. לשחקן יש הצעות גם מהליגה הקפריסאית.

עדכון ראשון: 18:33
עדכון אחרון: 23:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully