וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי דהאן ימשיך באשקלון, בית הלחמי מועמד

איתן נוח

15.6.2009 / 13:51

הבעלים של הקבוצה נפגש עם ראש העיר, שם הוחלט על המשך שיתוף הפעולה בשנה הבאה. בית הלחמי ורובי בלינקו מועמדים מובילים לאימון

עירוני אשקלון היא קבוצה שידועה בכמות הבעיות המצטברות בה במהלך הקיץ, אותן בעיות שגרמו לקבוצה לפתוח את הכנותיה לקראת העונה הסדירה באיחור רב. בניגוד לשנים עברו, נראה שדווקא השנה יהיה קיץ שקט באשקלון, לפחות בכל הנוגע לתקציב הקבוצה. בפגישה שנערכה הבוקר (שני) בין בעלי הקבוצה יוסי דהאן לראש העיר בני וקנין הוחלט על המשך שיתוף פעולה בין הצדדים לעונה הקרובה, ואלא אם כן יקרו דברים בלתי צפויים, השיתוף פעולה בין דהאן, עיריית אשקלון והקבוצה המקומית אמור להימשך עוד שנתיים מעבר לעונה הבאה, כלומר שלוש שנים בסך הכול.

עד הפגישה הבוקר, עוד הועלו ספקות לגבי עתידו של דהאן בקבוצה, נוכח אי ודאות לגבי תקצוב הקבוצה מצד העירייה, אך הבוקר, כאמור, הוסרו הספקות, ובאשקלון יוכלו להתחיל כעת בתכנון העונה הקרובה. "רוב סימני השאלה הוסרו ואנחנו מתחילים לתכנן את העונה קרובה", אמר דהאן לאחר הפגישה. "בשלב הראשוני אנחנו צריכים לבנות את התקציב, ולקראת סוף החודש נסגור עם מאמן, ברגע שנדע איזה תקציב מדויק נוכל לתת לו". תקציב הקבוצה בעונה הבאה יעמוד על כ-1.5 מיליון דולר.

כאמור, בימים הקרובים יחלו באשקלון לחפש אחר מועמדים למשרת האימון כשהמועמד המוביל כרגע הוא אריאל בית הלחמי, שאימן בעבר באשקלון שלוש שנים. בית הלחמי, שבעונה האחרונה לא הצליח יתר על המידה בבני השרון, מוערך מאוד בעיר הדרומית בעקבות הקדנציה האחרונה שלו שם. שם נוסף שעלה על הפרק הוא של רובי בלינקו, שהגיע לקבוצה במהלך העונה שעברה ונחל איתה הצלחה כשהצליח לעלות איתה לפלייאוף העליון. מאמן נוסף שמועמד הוא מחליפו של בלינקו בעירוני רמת גן, עמיר עוזי, אך כרגע סיכוייו לרדת דרומה נראים קלושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully