וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה לתומר חמד להגיע לפתיחת האימונים

15.6.2009 / 12:17

יצטרף לבלם שי מימון וייבחן עם שאר שחקני הסגל. נתניה והפועל חיפה פנו לשוער תום אלמדון. המועדון עשוי לשנות את קווי המדיניות הכלכלית

החלוץ תומר חמד, ששיחק בעונה החולפת בבני יהודה, קיבל הודעה מהצוות הניהולי של הקבוצה להגיע לפתיחת האימונים מחר (17:30, כפר גלים). חמד יצטרף לבלם שי מימון שיקבל אף הוא הודעה להגיע לאימון הבכורה ובכך חיפה תבחן מחדש חלק מהשחקנים המושאלים שלה.

כזכור, לפני שלושה שבועות נפגשה הנהלת מכבי חיפה עם ראשי הפועל עכו והבטיחה לה זכות ראשונים על שחקנים שייפלטו מהסגל, ככשמו של חמד הוזכר כמועמד יחד עם החלוצים אושרי גיטא ומוחמד גדיר, המגן אלי ארליך והקשרים ליעד אלמליח וישראל זגורי. מלבד האחרון, שיישאר במועדון, כל שאר האופציות פתוחות. חמד, אגב, מבוקש גם בבני סכנין. כפי שכבר פורסם, חיפה מתכוונת להשאיל את הקשר אוסיי רנספורד, כנראה לעכו או לבני סכנין.

מי שלא יגיע לפתיחת האימונים הוא השוער תום אלמדון, שמנהל משא ומתן עם שלוש קבוצות מליגת העל: הפועל חיפה, מכבי נתניה והקבוצה עימה עלה ליגה העונה החולפת, אחי נצרת.

בנושא אחר: בחיפה עדיין מגבשים את התוכנית הכלכלית לעונה הבאה במטרה לקצץ בתקציב, אולם לא ברור האם יוכלו לעמוד בו. גורם בחיפה הסביר כי סגל השחקנים הנוכחי, למעט המושאלים, בתוספת תקציב מחלקת הנוער ושאר העובדים מגיע לכ-35 מליון שקל. "איך נוכל להביא שחקנים כמו ברוכיאן או יצחקי, כשעלות העסקה של כל אחד מהם בנפרד שווה לרבע מהתקציב המתוכנן?", תהו אמש עובדים במועדון. "אם חיפה תרצה להחתים שחקנים בכירים, לא מן הנמנע שהיא תשנה את קווי המדיניות הכלכלית ותגדיל בשיעור קטן את התקציב המשוער", אמר גורם במערכת.

בטקס מרגש נבחר אתמול הקשר בירם כיאל לשחקן המצטיין של המגזר הערבי בעונה החולפת. הטקס נערך על ידי העיתון הערבי "אל הדפ" בנוכחות בכירי המגזר. סמיר עיסא, שהעלה את עירוני עראבה לליגה הלאומית, זכה בתואר מאמן העונה של המגזר. עלי עותמאן, מגן בני סכנין, זכה בתואר תגלית העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully